Beantwoord

sugesties/wensen voor verbetering.

• 8 april 2018
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Mijn wensen voor verbetering bij televisie:
1. Laatt klanten bij overstap de decoder met de opgenomen programmas behouden. Hij heeft er voldoende huur voor betaald.
2. Zend pagina 888 met de ondertiteling bij de BBC-zenders mee. Echt onmisbaar voor doven en slechthorenden.
3. Sta ook het gebruik van andere/eigen decoder toe.
4. Laat alle kleine schermpjes die een functie weergeven op het scherm na enkele seconden verdwijnen. Ze zijn zeer storend bij het kijken.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 8 april 2018, 13:47

Hoi roemrijkewolf, welkom op het klantenforum.

Over punt 1 en 3 kan ik geen uitspraken doen als medeklant.
Punt 2 komt eraan, duurt nog even. In dit topic kun je daar meer over lezen.
Punt 4, gaat dat over het info-blokje onder in beeld? Die kun je via 'Menu > Instellingen > Video en audio > Info weergave tijd' verkorten tot 3 seconden. Afhankelijk van je zapsnelheid zie je ze dan amper/niet in beeld.
(Maar wellicht is een 'uit'-optie iets wat T-Mobile kan inbouwen?)
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi roemrijkewolf, welkom op het klantenforum.

Over punt 1 en 3 kan ik geen uitspraken doen als medeklant.
Punt 2 komt eraan, duurt nog even. In dit topic kun je daar meer over lezen.
Punt 4, gaat dat over het info-blokje onder in beeld? Die kun je via 'Menu > Instellingen > Video en audio > Info weergave tijd' verkorten tot 3 seconden. Afhankelijk van je zapsnelheid zie je ze dan amper/niet in beeld.
(Maar wellicht is een 'uit'-optie iets wat T-Mobile kan inbouwen?)
Reputatie 7
Badge +10

1. Laatt klanten bij overstap de decoder met de opgenomen programmas behouden. Hij heeft er voldoende huur voor betaald.

Bij huren is het normaal dat je het gebruikte goed weer terug stuurt, je betaalt hier immers ook niet voor. als je het mocht houden dan was het kopen geweest.

2. Zend pagina 888 met de ondertiteling bij de BBC-zenders mee. Echt onmisbaar voor doven en slechthorenden.

Hier word aan gewerkt.

3. Sta ook het gebruik van andere/eigen decoder toe.

Dit kan als de decoder gebruik maakt van android of iOS

4. Laat alle kleine schermpjes die een functie weergeven op het scherm na enkele seconden verdwijnen. Ze zijn zeer storend bij het kijken.

Dit kan je instellen bij de instellingen.

Reageer