suggestie ter verbetering communicatie met T-Mobile

  • 17 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

mijn dochter wou antwoorden op een ontvangen email, maar dat gaat niet, dus ging ze verder kijken hoe dit op te lossen, maar kwam er niet uit en werd aan mij gevraagd dit op te pakken.

ik denk logisch bezig te zijn en log in op account, waar alles bij elkaar staat, maar kan daar vandaan geen berichtje sturen.

dan blijkt dat je alleen maar een berichtje kan sturen in ongeveer de richting van T-Mobile via het forum en dat is nogal open en er word dan ook veelvuldig aangegeven om geen prive info te plaatsen.

dmv bellen en chat kun je geen gegevens laten zien.

SUGGESTIE: een berichtje kunnen insturen vanuit je account zou een hoop oplossen

pipodeclown_2 13 dagen geleden

Dit zijn de contact mogelijkheden:
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel

Er is ook nog webcare via social media, maar direct contact is primair telefonisch.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Dit zijn de contact mogelijkheden:
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel

Er is ook nog webcare via social media, maar direct contact is primair telefonisch.

Reageer