Beantwoord

Suggesties ter verbetering

• 11 februari 2018
  • 3 reacties
  • 194 Bekeken

Hallo,
Een aantal suggesties/vragen/opmerkingen om jullie product T-Mobile Thuis nog mooier/nuttiger/geschikter te maken:
* opnemen vanuit de app (TV Anywhere) op de box thuis. UPC had dit jaren geleden al.
* ondertiteling is nu alleen via teletekst aan te zetten. Gevolg is dat knoppen als pauze en spoelen dan niet werken, omdat je “in teletekst modus” zit. Kunnen jullie dit niet los in een overlay toevoegen? Had UPC ook.
* klopt het dat je bij Begin Gemist niet kunt spoelen? Graag toevoegen :-)
* is er een mogelijkheid om met een knop op de AB direct van Radio naar TV te gaan en andersom? Lijkt nu alleen via het menu te kunnen. Daar het menu niet altijd op dezelfde pagina begint, dien je eigenlijk altijd de TV aan te zetten om te zien hoe je naar Radio gaat.
* is er een mogelijkheid om te zien, als je een live programma gepauzeerd hebt, hoe ver je achterloopt in tijd?
* is er een mogelijkheid om snel grotere intervallen door te spoelen? Tijdens Live TV en in opnames? Of om een tijd in te voeren vanaf waar je verder wilt gaan? De x2/x4/x8/x16 voldoet niet.
Bij voorbaat dank, ik verneem graag wat ik wellicht over het hoofd zie, dan wel wat jullie aan soft- en firmware kunnen aanpassen!
Mvg,
- Alex
icon

Beste antwoord door Sterre 12 februari 2018, 13:53

Hoi Alex!

Heel erg bedankt voor je vragen en opmerkingen. Door dit soort waardevolle feedback kunnen we onze producten verbeteren en toespitsen op de wensen van onze klanten. Ik neem je ideeën mee de organisatie in en geef je graag nog reactie op je vragen/opmerkingen.

Ondertiteling via overlay
Je kunt de ondertiteling ook via een andere weg dan via teletekst aanzetten. Volg hiervoor de volgende stappen.

Ga naar:
1. Menu
2. Instellingen
3. Video en Audio
4. Ondertiteling
5. Scrol naar een andere taal (geen/nederlands/engels)

Werkt het niet? Dan kan het helpen om even van taal te wisselen om vervolgens weer terug te gaan naar de taal die je wil lezen. Let wel: we zijn met de ondertiteling afhankelijk van de zenders zelf, het kan dus voorkomen dat bepaalde zenders geen ondertiteling bieden.

Begin Gemist spoelen
Je kunt bij Begin Gemist vooruit- en terugspoelen! Jouw wens is afgelopen november uitgekomen, toen hebben alle TV Boxen automatisch een update gekregen om dit mogelijk te maken. Een overzicht bij welke zenders je Begin Gemist kunt doorspoelen vind je op onze website.

Van radio naar TV en andersom
Het is mogelijk om via het menu te switchen tussen deze kanalen. Ga naar 'menu' en kies 'Live'. Selecteer 'Radio' en druk op 'ok'. Een directe weg via de afstandsbediening is momenteel nog niet als knop beschikbaar. Of dit op korte termijn ingevoerd kan worden, durf ik niet te zeggen.

Tijd bij live pauzeren
Dit heb je niet over het hoofd gezien, het is inderdaad momenteel niet mogelijk om te zien hoe ver je achterloopt in de tijd van het live programma als je deze pauzeert. Ik ga het meenemen!

Doorspoelen met intervallen
De mogelijkheid om snel grote intervallen door te spoelen is er! Wil je bijvoorbeeld vanaf de 25e minuut het programma kijken? Druk dan 0-2-5 in op je afstandsbediening en druk op 'ok'.

Mocht je nog meer goede ideeën hebben, hoor ik die graag. Wist je trouwens dat wij ook een Community Wishlist hebben? Hier kun je ook zien wat andere klanten wensen! Natuurlijk nemen wij ook de feedback uit dat topic constant mee in onze innovatie. Fijn dat je meedenkt, Alex!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Alex!

Heel erg bedankt voor je vragen en opmerkingen. Door dit soort waardevolle feedback kunnen we onze producten verbeteren en toespitsen op de wensen van onze klanten. Ik neem je ideeën mee de organisatie in en geef je graag nog reactie op je vragen/opmerkingen.

Ondertiteling via overlay
Je kunt de ondertiteling ook via een andere weg dan via teletekst aanzetten. Volg hiervoor de volgende stappen.

Ga naar:
1. Menu
2. Instellingen
3. Video en Audio
4. Ondertiteling
5. Scrol naar een andere taal (geen/nederlands/engels)

Werkt het niet? Dan kan het helpen om even van taal te wisselen om vervolgens weer terug te gaan naar de taal die je wil lezen. Let wel: we zijn met de ondertiteling afhankelijk van de zenders zelf, het kan dus voorkomen dat bepaalde zenders geen ondertiteling bieden.

Begin Gemist spoelen
Je kunt bij Begin Gemist vooruit- en terugspoelen! Jouw wens is afgelopen november uitgekomen, toen hebben alle TV Boxen automatisch een update gekregen om dit mogelijk te maken. Een overzicht bij welke zenders je Begin Gemist kunt doorspoelen vind je op onze website.

Van radio naar TV en andersom
Het is mogelijk om via het menu te switchen tussen deze kanalen. Ga naar 'menu' en kies 'Live'. Selecteer 'Radio' en druk op 'ok'. Een directe weg via de afstandsbediening is momenteel nog niet als knop beschikbaar. Of dit op korte termijn ingevoerd kan worden, durf ik niet te zeggen.

Tijd bij live pauzeren
Dit heb je niet over het hoofd gezien, het is inderdaad momenteel niet mogelijk om te zien hoe ver je achterloopt in de tijd van het live programma als je deze pauzeert. Ik ga het meenemen!

Doorspoelen met intervallen
De mogelijkheid om snel grote intervallen door te spoelen is er! Wil je bijvoorbeeld vanaf de 25e minuut het programma kijken? Druk dan 0-2-5 in op je afstandsbediening en druk op 'ok'.

Mocht je nog meer goede ideeën hebben, hoor ik die graag. Wist je trouwens dat wij ook een Community Wishlist hebben? Hier kun je ook zien wat andere klanten wensen! Natuurlijk nemen wij ook de feedback uit dat topic constant mee in onze innovatie. Fijn dat je meedenkt, Alex!
Hallo,
Geweldig, dank voor de reactie. Kennelijk toch over een aantal functies heengekeken, ik ga er graag gebruik van maken,

De overige wensen blijven wel staan, ook het opnemen via de app, waar je (nog) niet op gereageerd hebt.
Groet,
-Alex
Reputatie 6
Badge +7
Hey Alex, bedankt voor de aanvullingen, we nemen dit zeker mee met het verbeteren van onze diensten. Mocht je nog andere suggesties hebben laat dit dan zeker weten in de Community Wishlist, zo houden we alles enigszins centraal 🙂

Reageer