Beantwoord

t-mobile huis

• 15 november 2019
  • 3 reacties
  • 277 Bekeken

Mijn contract is verlopen, wat moet ik doen om het te beëindigen. En moet ik internet- en tv-apparatuur retourneren en wat ben ik verschuldigd als ik het niet retourneer?

icon

Beste antwoord door Gioia 18 november 2019, 17:02

Hoi @Spasimir,

Is het inmiddels gelukt? We zien je natuurlijk liever niet gaan, heb je toevallig al de opties bekeken om je abonnement te verlengen? Ik weet zeker dat we iets moois voor je hebben! Laat je het even weten als ik je nog ergens bij kan helpen? Stuur je mij in dat geval even een privébericht met je klantnummer, volledig adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan ga ik voor je aan de slag!

Bekijk origineel

3 reacties

Om je contract te beeindigen moet je even contact opnemen met de klantenservice van de thuis afdeling.

Niet retour sturen kost je 75 euro per apparaat, de opname box het dubbele dacht ik.

Reputatie 7
Badge +20

@Spasimir  Welkom in de community van T-mobile!

Opzeggen kan via Opzeggen T-mobile Thuis 

klantenservice:

0800-0092

Hier staat hoe je de spullen straks kan terug sturen

Bewaar het bewijs van terugsturen wel goed!

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @Spasimir,

Is het inmiddels gelukt? We zien je natuurlijk liever niet gaan, heb je toevallig al de opties bekeken om je abonnement te verlengen? Ik weet zeker dat we iets moois voor je hebben! Laat je het even weten als ik je nog ergens bij kan helpen? Stuur je mij in dat geval even een privébericht met je klantnummer, volledig adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan ga ik voor je aan de slag!

Reageer