Beantwoord

T-Mobile... Ik wil niet overstappen op Telfort!

• 27 maart 2017
  • 1 reactie
  • 855 Bekeken

Goedenavond,

Sinds kort ben ik een blije gebruiker van Unlimited Go. Daarnaast heb ik een tijdje 4GVT op de proef genomen. Nu ben ik zeer tevreden over T-Mobile en blijf graag van hun services genieten.

Hoog tijd dus om van dat verschrikkelijke Ziggo abonnement af te stappen; geen geld over de balk gooien als het niet nodig is.

Maar... T-Mobile maakt geen schijn van kans wanneer ik dit met Telfort vergelijk.

Ik wil enkel internet afnemen, over glasvezel, de meest basale bundel.

T-Mobile biedt 50 Mb downloadsnelheid over glasvezel en zo ook Telfort.
Beide vragen 30 euro activatiekosten.
T-Mobile vraagt maandelijks 32,50 en Telfort 30,00
T-Mobile biedt geen combinatiekorting aan, zou ik Telfort klant zijn dan had ik nog eens 5 euro factuurkorting genoten (dus eigenlijk 25 euro per maand bij Telfort!)
T-Mobile vraagt 37,50 installatiekosten, bij Telfort is dit gratis.

Dus ik ben bij aanvang 37,50 duurder uit bij T-Mobile en per maand minimaal 2,50 duurder. Bekijken wij het reëler zelfs 7,50 per maand want Telfort biedt combivoordeel aan.

Denkt T-Mobile reeds na over het aanbieden van combivoordeel?

Jullie hebben de afgelopen tijd flink wat nieuwe services bedacht, prijzen flink aangepakt, en zowaar jullie klantenbestand is behoorlijk gegroeid. Flexibel (mee met een maatschappij in flux), competitief en een breed aanbod lijkt jullie nieuwe motto. Maar in mijn specifieke wens (afname basisinternet + mobiel abonnement) lijken jullie de bal te laten vallen.

Ik ben benieuwd naar wat jullie voor moois achter de schermen bekokstoven... Hopelijk iets wat mij doet overstappen naar kamp T-Mobile wat thuisinternet betreft, nog voor het Telfort de ophaalbrug ophaalt.
icon

Beste antwoord door David 28 maart 2017, 14:26

Hey Akariko,

Hopelijk hoef je dan ook niet over te stappen op Telfort! :S Allereerst ben ik blij om te zien hoe tevreden je bent met onze services en dat je ook ziet hoe wij ons ontwikkelen! Dat doet mij in ieder geval al veel goed, toont dat onze stappen opgemerkt worden. 🙂

Het is dan ook top om te zien dat je nu T-Mobile Thuis aan het overwegen bent. Ik snap goed dat je dan even aan het vergelijken bent en hier een verschil ziet qua kosten. Op dit moment bieden wij nog geen combivoordeel aan, maar dit staat wel op de planning. Je kunt er dan ook op rekenen dat dit er gaat komen! Ik kan je echter niet vertellen wanneer dit precies aangeboden zal worden, maar dat zullen we gelijk in onze FAQ delen, zodra dit bekend is! Ik hoop dat dit op tijd is om jou ook bij T-Mobile Thuis bij ons aan boord te kunnen verwelkomen!

Houd ons algemene topic dan ook goed in de gaten en als wij hier nog iets voor jou kunnen betekenen, op dit moment, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Akariko,

Hopelijk hoef je dan ook niet over te stappen op Telfort! :S Allereerst ben ik blij om te zien hoe tevreden je bent met onze services en dat je ook ziet hoe wij ons ontwikkelen! Dat doet mij in ieder geval al veel goed, toont dat onze stappen opgemerkt worden. 🙂

Het is dan ook top om te zien dat je nu T-Mobile Thuis aan het overwegen bent. Ik snap goed dat je dan even aan het vergelijken bent en hier een verschil ziet qua kosten. Op dit moment bieden wij nog geen combivoordeel aan, maar dit staat wel op de planning. Je kunt er dan ook op rekenen dat dit er gaat komen! Ik kan je echter niet vertellen wanneer dit precies aangeboden zal worden, maar dat zullen we gelijk in onze FAQ delen, zodra dit bekend is! Ik hoop dat dit op tijd is om jou ook bij T-Mobile Thuis bij ons aan boord te kunnen verwelkomen!

Houd ons algemene topic dan ook goed in de gaten en als wij hier nog iets voor jou kunnen betekenen, op dit moment, dan horen we dat natuurlijk graag van je!

Reageer