Beantwoord

T-Mobile Klantenservice Verstrekt Onjuiste Informatie & Liegt Over Procedures

• 7 mei 2018
  • 2 reacties
  • 391 Bekeken

Ik vind het te belachelijk voor woorden hoe ongelofelijk slecht ik te woord word gestaan door de klantenservicemedewerkers. Ik heb 4 verschillende mensen aan de lijn gehad incl. Damian die mij gewoon midden in het gesprek ophing omdat ik hem vragen stelde die hij niet kon beantwoorden. Een ander meisje die mij na 5+ minuten in de wacht hangend terwijl ze t uit ging zoeken beweerde mij door te verbinden met de "Monteursafdeling" om een afspraak in te plannen, zette mij in de wacht en verbrak daarna de verbinding.

Dit begon allemaal al met een belletje afgelopen weekend met een vrouw op de klantenservice die beweerde mijn bezorgafspraak van t modem te laten vervroegen en de afspraak voor de installatieservice te annuleren zodat ik het zelf kon gaan doen. Nou dat was allemaal goed, zou bevestiging krijgen per mail dat de monteur niet meer kwam en dat begin deze week 7-5-2018 mijn modem verstuurd zou worden. Nou, vrijdag gewacht, geen bevestiging, zaterdag gewacht geen bevestiging, ZONDAG GEWACHT GEEN BEVESTIGING. Ik weer bellen, weer gegevens verifiëren weer lulkoek aanhoren van KS medewerkers zonder training, zonder enig benul voor wie ze werken of wat ze kunnen/mogen vertellen. Geen script maar ook geen rode lijn waar ze zich aan kunnen houden of een Senior aanwezig waar ze het aan kunnen vragen. Ik heb 4x verschillende informatie ontvangen over dezelfde vraag en hetzelfde pakket, ik heb meer dan 4x toezegging gekregen op dingen zoals bevestigingen per mail, aanpassingen binnen mijn bestelinformatie die allemaal nooit zijn doorgevoerd, vermeldt of wat dan ook.

Ik snap niet hoe jullie dit zo ver kunnen laten komen dat je je klantenservice zo kapot laat gaan door ze te laten liegen tegen klanten, tegen nieuwe klanten vooral. Wat voor beeld schets je hiermee? Ik voel me al genaaid voor ik uberhaupt iets van jullie ontvang, daar kun je toch onmogelijk achter staan?

Ik vind dit echt zo nergens op slaan, de service die hier geboden wordt betreft 0 van de 0% en ik had eerlijk gezegd een heel stuk beter verwacht van een oudbekende als T-Mobile.

Ik heb mijn vriendin een 5e keer laten bellen in de hoop dat zij met haar lieve vrouwenstem wel iets losgepriegeld kreeg en zowaar, je raad het nooit, ze kreeg volledig eerlijk antwoord en degene die zij aan de lijn had vond het ook heel raar en onzin dat zijn collega's zoiets zouden doen of zeggen, maarja daar ging hij niet over. Nu vertelde hij dat er dus helemaal geen monteur nodig is voor het aansluiten van glasvezel, dat daar een heel andere procedure voor is die mij dus niet is verteld. Waar de vorige 4 klantenservice medewerkers mij dus compleet verkeerde informatie over hebben verstrekt.

Ja ik kan nu al gewoon blijven klagen en klagen en klagen maar dat wil ik helemaal niet. Ik zit midden in een verhuizing, heb al gegoeg aan m'n hoofd en ik bestel een all-in-one pakket in de veronderstelling dat het geleverd wordt zonder al dit gezeik eromheen, zonder die extra tijd en moeite die ik erin moet steken.

Ik hoop dat iemand mij hier op het forum beter te woord kan staan dan de leugenaars van de telefonische klantenservice.
icon

Beste antwoord door Brian 9 mei 2018, 16:20

Wauw wat een verhaal! Als eerste ga ik je direct verzekeren dat ik je ervaring zeker met de collega's van de klantenservice ga delen, dt is absoluut niet de ervaring die we klanten willen bieden! Ik beloof je bij deze dat ik hier bij je op terug kom! Nu wil het toeval dat ik een paar dagen vrij ben maar ik ga hier zodra ik komende dinsdag terug ben mee aan de slag!

Daarnaast bied je graag meer duidelijkheid over hoe het nu precies zit met je aanvraag:

Op 25-04 hebben we je aanrvaag ontvangen. Bij glasvezel houden we (net als andere providers) een gemiddelde levertijd aan van 4 - 6 weken omdat je aangesloten moet worden vanaf de centrale door de netbeheerd en omdat er een monteur van ons langs komt om je modem aan te sluiten. Voor beide handelingen moet er een monteur ingepland worden en dit kost tijd. Je hebt ook recht op twee weken bedenktijd die hier in meegenomen wordt. Doe je afstand van de bedenktijd? Dan gaan we direct alles voor je in gang zetten om je zo snel mogelijk aan te sluiten!

We proberen je natuurlijk altijd zo dicht mogelijk op jouw wensdatum aan te sluiten maar de exacte datum kunnen we pas aan je door geven zodra we weten wanneer de netbeheerder jouw adres aan kan sluiten. Zodra we dit weten krijg je de exacte datum meteen van ons door via e-mail en bij je installatiepakket.

In jouw geval kregen we twee aanmeldingen binnen, één voor DSL en één voor glasvezel, beide onder een andere naam. In dit geval worden de besteling niet automatisch doorgezet maar nemen we contact op om te controleren wat de bedoeling is om te voorkomen dat iemand opeens zonder internet komt te zitten. Gelukkig hadden we dit binnen een dag helder en op 4 mei is weer contact geweest om de bedenktijd over te slaan. Mijn collega heeft de bedenktijd toen geannuleerd zodat we sneller aan de slag kunnen en op 8 mei hebben we de opdracht doorgezet naar de netbeheerder om een monteur in te plannen. Ik zie dat er inmiddels voor 23 mei een afspraak staat voor de oplevering en op 24 mei komt onze monteur langs om de modem aan te sluiten.

Je kán als je echt zou willen zelf de modem aansluiten maar dit levert je geen tijdwinst op omdat we onze monteur altijd direct na de oplevering vanuit de netbeheerder plannen. Je modem komt op 23 mei "online", als je de modem eerder aan zou sluiten dan maakt deze dus geen verbinding. Wij sluiten graag het modem voor je aan omdat de glasvezel verbinding gevoel is en we zeker willen weten dat dit zonder problemen verloopt! Als je zelf het modem aan wil sluiten dan kan dat maar onze monteur komt dan nog wel even langs om de aansluiting voor je te controleren!

Ik vind het erg jammer dat de informatie die is gegeven door mijn collega's zo onduidelijk is geweest, voor zover ik kan zien loopt je bestelling namelijk van een leien dakje en wordt je zo snel aangesloten als mogelijk is! Ik ga je ervaring zoals aangeven dus ook zeker doorzetten naar de betreffende collega's, dit had simpelweg beter gemoeten.

Als je nog vragen hebt over je bestelling laat het dan zeker weten, ik zit voor je klaar!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Dit zijn wel heel slechte ervaringen met de klantenservice.
In principe is het eenvoudig, voor verbinding via de DSL lijn (telefoonlijn) is in principe geen monteur nodig, alleen als er hulp gewenst is kan een monteur ingeschakeld worden.
Voor glasvezel is altijd een monteur nodig, dit mag niet zelf gedaan worden. Voor een monteurafspraak kan de installatie-partner Guidion gebeld worden. (Het installatiepakket moet dan wel binnen zijn en de activatiedatum van de lijn bekend)
Reputatie 6
Badge +7
Wauw wat een verhaal! Als eerste ga ik je direct verzekeren dat ik je ervaring zeker met de collega's van de klantenservice ga delen, dt is absoluut niet de ervaring die we klanten willen bieden! Ik beloof je bij deze dat ik hier bij je op terug kom! Nu wil het toeval dat ik een paar dagen vrij ben maar ik ga hier zodra ik komende dinsdag terug ben mee aan de slag!

Daarnaast bied je graag meer duidelijkheid over hoe het nu precies zit met je aanvraag:

Op 25-04 hebben we je aanrvaag ontvangen. Bij glasvezel houden we (net als andere providers) een gemiddelde levertijd aan van 4 - 6 weken omdat je aangesloten moet worden vanaf de centrale door de netbeheerd en omdat er een monteur van ons langs komt om je modem aan te sluiten. Voor beide handelingen moet er een monteur ingepland worden en dit kost tijd. Je hebt ook recht op twee weken bedenktijd die hier in meegenomen wordt. Doe je afstand van de bedenktijd? Dan gaan we direct alles voor je in gang zetten om je zo snel mogelijk aan te sluiten!

We proberen je natuurlijk altijd zo dicht mogelijk op jouw wensdatum aan te sluiten maar de exacte datum kunnen we pas aan je door geven zodra we weten wanneer de netbeheerder jouw adres aan kan sluiten. Zodra we dit weten krijg je de exacte datum meteen van ons door via e-mail en bij je installatiepakket.

In jouw geval kregen we twee aanmeldingen binnen, één voor DSL en één voor glasvezel, beide onder een andere naam. In dit geval worden de besteling niet automatisch doorgezet maar nemen we contact op om te controleren wat de bedoeling is om te voorkomen dat iemand opeens zonder internet komt te zitten. Gelukkig hadden we dit binnen een dag helder en op 4 mei is weer contact geweest om de bedenktijd over te slaan. Mijn collega heeft de bedenktijd toen geannuleerd zodat we sneller aan de slag kunnen en op 8 mei hebben we de opdracht doorgezet naar de netbeheerder om een monteur in te plannen. Ik zie dat er inmiddels voor 23 mei een afspraak staat voor de oplevering en op 24 mei komt onze monteur langs om de modem aan te sluiten.

Je kán als je echt zou willen zelf de modem aansluiten maar dit levert je geen tijdwinst op omdat we onze monteur altijd direct na de oplevering vanuit de netbeheerder plannen. Je modem komt op 23 mei "online", als je de modem eerder aan zou sluiten dan maakt deze dus geen verbinding. Wij sluiten graag het modem voor je aan omdat de glasvezel verbinding gevoel is en we zeker willen weten dat dit zonder problemen verloopt! Als je zelf het modem aan wil sluiten dan kan dat maar onze monteur komt dan nog wel even langs om de aansluiting voor je te controleren!

Ik vind het erg jammer dat de informatie die is gegeven door mijn collega's zo onduidelijk is geweest, voor zover ik kan zien loopt je bestelling namelijk van een leien dakje en wordt je zo snel aangesloten als mogelijk is! Ik ga je ervaring zoals aangeven dus ook zeker doorzetten naar de betreffende collega's, dit had simpelweg beter gemoeten.

Als je nog vragen hebt over je bestelling laat het dan zeker weten, ik zit voor je klaar!

Reageer