Beantwoord

T-mobile klantvoordeel. abonnement 10 euro duurder

Vanmiddag ook al 50 minuten met de helpdesk aan de telefoon gezeten zonder resultaat:
"wij kunnen het niet aanpassen in de self care portal"

Ik heb een mobiel abo, en Thuis met TV en 100mbit internet

Na het inzetten van mijn 7,50 voor extra zender pakketten ben ik opeens 10 euro duurder uit dan mijn normale nota. Moet ik nu opeens betalen voor fox sport? die kreeg ik altijd al gratis. Bovendien ben ik niet geïnformeerd over de tariefverhoging voor internet.

Ik wil graag dezelfde factuur kosten als vorige maand, minus de 3 euro korting welke jullie beloven omdat ik al aan de maximale snelheid zit. alle wijzigingen qua zenderpakketten mogen terug naar de oude situatie

Klantvoordeel is misleidend, onduidelijk en geen voordeel !!!
icon

Beste antwoord door Brian 15 juni 2018, 10:38

Hi FRaGMaN, geen paniek! 🙂 We hebben wat bugs ontdekt bij de lancering van Klantvoordeel waardoor bedragen niet goed weergegeven worden in My T-Mobile Thuis. We zijn druk aan het werk om dit zo snel mogelijk op te lossen. Zou je mij in de tussentijd via een privébericht je postcode en huisnummer, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen? Dan controleer ik meteen hoe het bij jou zit!
Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Ik begrijp jouw verwarring. Maar het voordeel is er wel degelijk. Dat je nu meer betaald is daarbij te voorkomen voor in ieder geval de zenderpakketten.

Fox Sports 1 zit standaard in het basispakket. Met het oude Mobiel + Thuis kreeg je daar automatisch Fox Sports 3 en 5 of 2 en 4 bij. Of alles voor 5 euro extra. Veel klanten wilden dit niet en vroegen meer keuze. Dat is met Klantvoordeel gekomen. Je kunt kiezen of je weer Fox Sports wil of andere pakketten. In totaal krijg je daarvoor 7,50 euro tegoed. Dezelfde korting als voorheen, maar dan vrij te besteden. Met het aan gaan van Klantvoordeel vervallen voorgaande voordelen (kortingen als zijnde verlengen of een nieuw abonnement daargelaten). Dit wordt ook aangeven tijdens het registratieproces voor Klantvoordeel. Dit moet je namelijk zelf aanvinken als zijnde akkoord.
Haalt niet weg dat je nog altijd kunt kiezen voor Fox Sports pakketten met je Klantvoordeel tegoed of dus voor andere pakketten. Daar zit volgens mij de misvatting. Wil je hetzelfde als met het oude voordeel, dan kun je gewoon weer voor Fox Sports kiezen en verandert qua TV voordeel niets. In My T-Mobile zou je dit moeten kunnen aanpassen en anders kan de webcare je wellicht helpen.

Het andere voordeel is snelheid. Het lijkt er inderdaad op dat je hier korting zou moeten krijgen, maar kan ik je als medeklant niet verder helpen.
Ik denk dat ik gek word. Nu betaal ik opeens 58 euro per maand! 20 euro meer dan gisteren, ik heb fox sport uitgezet want daar kijk ik niet naar, die extra zenders wil ik ook niet meer dus heb ik ook uitgezet.

Dus ik heb nu minder zenders, voor 58 euro IPV 36,10

Lekkere actie T- Mobile ! Graag oplossen of ik zeg alles op.
Reputatie 6
Badge +7
Hi FRaGMaN, geen paniek! 🙂 We hebben wat bugs ontdekt bij de lancering van Klantvoordeel waardoor bedragen niet goed weergegeven worden in My T-Mobile Thuis. We zijn druk aan het werk om dit zo snel mogelijk op te lossen. Zou je mij in de tussentijd via een privébericht je postcode en huisnummer, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen? Dan controleer ik meteen hoe het bij jou zit!
"waardoor bedragen niet goed weergegeven worden in My T-Mobile Thuis" Is dit nog steeds het geval?
Ik heb klantvoordeel geactiveerd, een hogere snelheid geactiveerd (van 100 Mb naar 200 Mb), maar in mijn overzicht staat mijn abonnement €45 kost, ipv de €36 die het bij activatie van klantvoordeel zou moeten kosten. Bij mijn mobiele abonnement is wel mijn klantvoordeel geactiveerd, dus daar werkt het wel goed.
Reputatie 6
Badge +7
Hi nessehopper, ik kijk graag wat er voor jou geldt. Zou je hievoor ook via een privébericht je postcode en huisnummer, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen? Dan zoek ik het voor je uit!
Inmiddels privé email gestuurd, en antwoord gehad (Brian heeft mijn internet snelheid teruggezet van 200 Mb naar 100 Mb).
Ik heb daarna weer geprobeerd om via klantvoordeel te verhogen van 100 Mb naar 200 Mb, en zoals ook de eerdere keren kreeg ik een bevestigingsscherm met de €45 doorgestreept en de melding dat de 200 Mb (de beloofde) €36 gaat kosten.
Maar helaas, na OK aangeklikt te hebben, en daarna naar het overzicht met de abonnementen staat hier toch weer de €45 voor 200 Mb ipv de beloofde €36.
Dus nogmaals mijn vraag " kan het zijn dat dit bedrag niet goed weergegeven wordt"? Als het inderdaad fout wordt weergegeven, dan laat ik het zo. Zo niet, dan zet ik mijn snelheid weer snel terug naar 100 Mb en dan geloof ik het verder wel.

N.B. ben ik de enige met dit probleem, want dan zou het aan mijn specifieke abonnement kunnen liggen (ik gebruik alleen internet).
Net de factuur binnen over de periode 1 juli - 31 juli 2018 (wel vreemd dat je deze al op 20 juli krijgt!). En daarbij ook gelijk het antwoord op mijn vraag: klantvoordeel voor t-mobile thuis is niet doorgevoerd in het abonnement ondanks dat dit tijdens activatie van klantvoordeel wel op het scherm verscheen.
Ik heb de snelheid dus nu direct teruggezet naar 100 Mb.

Na een heel teleurstellend telefoontje met de klantenservice (eerst 15 minuten allerlei niet terzake doende vragen beantwoord. Daarna werd ik in de wacht gezet. Na meer dan 5 minuten tevergeefs wachten heb ik de verbinding maar verbroken), en na mijn ervaring met de klantenservice in een tevredenheidsonderzoek te hebben vermeld, waarop ik geen reactie meer heb ontvangen, en nu als laatste de ervaring met dit forum geloof het verder wel met dit zogenaamde klantvoordeel.
Het is dat t-mobile de goedkoopste is, en de glasvezelverbinding zelf weinig storingen heeft, maar anders had ik mijn abonnement per direct opgezegd
Reputatie 6
Badge +7
Hi nessehopper, erg balen dat het zo moeizaam gaat, dat is zeker niet de bedoeling! Excuses voor de late reactie, wegens privéomstandigheden lukte het even niet om te reageren. Ik heb vanuit hier nog één poging gedaan om de extra snelheid met Klantvoordeel te activeren. Het verschil in kosten vanaf 09-07 tot het moment dat het wél gelukt is ga ik voor je vergoeden dus hier hoef je je geen zorgen over te maken! Excuses voor het ongemak!
Op onverklaarbare wijze is mijn internet opeens verhoogd van 100 Mb naar 200 Mb. Ik merk dit omdat ik net een email hierover ontvang. Met uiteraard niet de €36 abonnementsgeld maar de de hoge €45.
Waar zijn jullie mee bezig?????
Reputatie 6
Badge +7
Hi nessehopper, zie mijn voorgaande bericht 😉 Ik zie dat je de snelheid inmiddels al weer terug gezet hebt dus ik heb het jammer genoeg niet kunnen testen maar de € 45,- is geen correct bedrag. Laat nog even weten wat je wil doen, dan ga ik voor je aan de slag om dit op te lossen! Als je liever de snelheid nu zo wil laten dan is dat uiteraard ook prima.
Ik wil 200 Mb voor €36 euro.

ik had je vorige berichtje niet gezien en dus ook niet gelezen. Dus zet maar weer aan, en neem aan dat ik de €36 voor 200 Mb betaal.

Al vast bedankt.
Reputatie 6
Badge +7
Hi Nessehopper, ik heb je snelheid weer aangepast en ik blijf het even in de gaten houden om te zorgen dat het goed verloopt. Zoals eerder aangegeven zal ik een eventueel prijsverschil voor je vergoeden, houd daarvoor even je komende factuur in de gaten. Ik neem in ieder geval later deze week weer contact met je op!
nee
Nee, jullie zijn niet de enige waarbij de klantvoordeel niet wordt gegeven. Ik ben mijn 2,5 euro korting kwijt geraakt door op klantvoordeel te klikken. Ik mijn contract staat dat ik 30,50 zou gaan betalen en nu wordt dat 33,00 . Ik kan voor steller internet kiezen of voor fox. Maar dat wil ik niet, ik wil de korting. Maar dit kan ook ma 30 minuten met de klantenservice te hebben gesproken niet worden teruggedraaid. Erg teleurstellend.
Reputatie 6
Badge +7
Hi Nessehopper, ik krijg het nog niet voor elkaar. Ik heb weer wat instellingen veranderd, ik ga het nog één keer proberen en ik kom er weer bij je op terug!

@fkool100, is er in jouw geval ook sprake van een bug of komt het omdat je over bent gegaan van je oude abonnement met extra korting naar één van de nieuwe abonnementen? In dit geval valt je maandbedrag inderdaad hoger uit maar kan je wél gebruik maken van het Klantvoordeel voor Thuis én Mobiel waar je in veel gevallen alsnog voordeliger uit bent!
Ik heb geen idee of het een bug is. Ik vind het alleen verwarrend dat ik 2,5 euro voordeel kwijtraak als ik klantvoordeel aanklik, niet echt logisch. Voordeel op mijn mobiele abonnementen had ik al via tmobile samen. Ik zou dan graag geen gebruik maken van klantvoordeel om zo voordeel te ontvangen die in mijn contract staat. Kun je daar voor zorgen? Alvast bedankt.
Hi Nessehopper, ik krijg het nog niet voor elkaar. Ik heb weer wat instellingen veranderd, ik ga het nog één keer proberen en ik kom er weer bij je op terug!

Nou, ik ben benieuwd! Blijkbaar is het toch lastiger dan gedacht, en heb ik toch de juiste procedure gevolgd om gebruik te maken van het klantvoordeel voor t-mobile thuis. Helaas geeft mijn rekening van juli aan (is niet de beloofde €36) dat het allemaal nog niet werkt.
Onlangs klantvoordeel geactiveerd, ook mijn abonnement komt duurder uit. Na telefonisch contact blijkt dat de prijs niet goed wordt weergegeven in My T-Mobile Thuis (het is minder erg dan ik dacht, maar nog steeds qua prijs niet voordeliger in mijn geval). Mails ontvangen over aanpassing zeggen lager bedrag dan wat er in My T-Mobile Thuis staat. Er zijn dus nog bugs (?), hopelijk gaat de facturatie wel goed..
Reputatie 6
Badge +7
Hi Nessehopper, nu voor de (hopelijk) laatste keer je snelheid weer aangepast en ik heb het verschil in maandbedrag van je factuur van juli meteen vergoed, dit wordt verrekend op je factuur van augustus! Wanneer we de snelheid eindelijk goed hebben staan ga ik ook kijken hoe ik het met je goed kan maken 🙂

@tombo101 Ik heb ook meteen even met jou meegekeken en ik zie dat Klantvoordeel bij jou actief is. Je maakt al gebruik van de hoogste snelheid die voor jou beschikbaar is en ontvangt daarom maandelijks een korting op je internetabonnement. Voor zover ik kan zien loopt dit allemaal zoals het zou moeten dus ik verwacht dat je deze korting terug ziet op je factuur van september!
Ik ben ook overgestapt naar Klantvoordeel, maar betaal nu €10 meer. €7,50 is te verklaren doordat je handmatig je TV keuze tegoed moet inzetten en dat had ik niet gedaan. Resteert er nog €2,50 aan meerkosten. Kan ik nog terug?
Reputatie 5
Badge +2
Hey @AlbertW20,

Het fijne van het nieuwe Klantvoordeel is dat je nu flexibel bent in het gebruik van je TV Voucher, jij bepaalt zelf op welk TV-pakket je de korting toepast. Voorheen was dat niet zo. Terugzetten naar de oude korting is niet mogelijk.

Daarnaast krijg je nu meer snelheid voor dezelfde prijs. Dat is ook wel een lekkere bonus!☺ Heb je deze korting al geactiveerd binnen je T-Mobile Thuis?

Als kers op de taart krijg je nu ook 2GB extra en krijg je de korting van € 2,50 nu op je mobiele abonnement in plaats van je T-Mobile Thuis abonnement.

Reageer