Beantwoord

T-Mobile Klantvoordeel storing

• 7 mei 2019
  • 4 reacties
  • 1443 Bekeken

Ik heb T-Mobile thuis aangeschaft. Aangezien ik ook een T-mobile GSM abbo heb krijg je T-Mobile klantvoordeel. De aanbieding o.a. is dat als je een telefoon abbo hebt je gratis een upgrade krijgt van de internet snelheid van 200mbit naar in mijn geval 750mbit.

Echter op de portal van T-mobile home zie ik nog steeds staan dat mijn T-Mobile thuis diensten worden geactiveerd. Dit is nou al een paar weken zo. Meerdere telefoontjes gepleegd en kreeg gister te horen dat er een storing was met het aanmelden van nieuwe gebruikers en T-mobile klantvoordeel. Ik twijfel hier een beetje aan, kan me niet voorstellen dat de storing al zo lang duurt. Morgen krijg wordt alles opgeleverd maar ben bang dat ik dan niet de afgesproken snelheid krijg. Wat kan hier aan gedaan worden?
icon

Beste antwoord door Glassertje 30 juni 2019, 15:43

@Sander1988 Er is een storing. In dit topic kun je er meer overlezen en wordt je geïnformeerd als er een update is.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hey @judgerem, ik wil dit graag voor je uitzoeken! Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken, als je in aanmerking komt voor Klantvoordeel dan gaan we er alles aan doen om je Klantvoordeel te activeren.☺ Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!
verplaats
Vorige week kreeg ik ook een bericht dat ik mijn klantvoordeel is gestopt. Er is echter niets gewijzigd in de abonnementen. Nu krijg ik klantvoordeel niet meer opnieuw geactiveerd doordat het scherm bij Tmobile Thuis continue blijft laden en in een loop lijkt te zitten.
Reputatie 5
Badge +3
@Sander1988 Er is een storing. In dit topic kun je er meer overlezen en wordt je geïnformeerd als er een update is.