Beantwoord

T-Mobile modem apparaat boete

• 5 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 223 Bekeken

Ik heb 24 Augustus mijn modem en randapparatuur opgestuurd naar T-Mobile na het opzeggen van mijn abonnement in verband met een verhuizing naar het buitenland.

Dit heb ik gedaan in de originele doos waarin ik de apparatuur destijds ontvangen heb, met het juiste adres vermeld en een briefje met mijn gegevens in de doos.

Nu heb ik bijna 2 maanden na het opzeggen van mijn internet een mail gekregen van T-Mobile dat mijn apparatuur niet ontvangen is en ik maar mooi een boete van €75,- moet betalen.

In alle drukte van de verhuizing ben ik helaas het verzendbewijs verloren en heb ik dus geen bewijs dat ik het verstuurd heb. Vandaag heb ik meerdere keren geprobeerd te bellen met T-Mobile maar ik kom met wachttijden van meer dan een half uur simpelweg niet er doorheen. De chatbot is ook niet veel hulp dus dan maar via deze weg..

Wat kan ik doen in deze situatie?

Ik kan me moeilijk voorstellen dat mijn apparatuur niet is aangekomen aangezien ik het adres van deze pagina gewoon duidelijk zichtbaar op de doos heb geplaatst.

icon

Beste antwoord door Jason 7 oktober 2020, 10:10

Goedemorgen @chrisvossen, welkom op de Community!

Top dat je het bij ons aankaart en slim dat je om hulp vraagt. Ik kan me goed voorstellen dat je het verzendbewijs niet kunt vinden na een verhuizing, maar daardoor zijn we wel genoodzaakt om te wachten totdat het pakketje officieel geretourneerd is aan onze kant. Ik kan nu niet controleren via de Track & Trace wanneer het binnenkomt/binnengekomen is en wat het gewicht van jouw retourpakket is. 

Wat ik je wel wil toezeggen, is dat zodra het pakket aan onze kant retour gemeld is, ik de boete uit het systeem haal. Voor nu, blijft het nog op een waarschuwing staan die je kunt negeren. Sorry voor het ongemak, maar het wordt opgelost. 

Een korte uitleg: je zegt dat het pakket op 24 augustus teruggestuurd is → door de drukte bij PostNL en onze distributiepartner, zijn sommige retourzendingen pas vier tot zes weken na opstuurdatum retour gemeld. Het kan zijn dat jouw pakket hierdoor later geregistreerd wordt. Thanks voor je begrip en geduld!

P.s. gefeliciteerd met je nieuwe woning!

Bekijk origineel

5 reacties

@T-Mobile Kan ik een antwoord krijgen op bovenstaande?

Reputatie 4
Badge +2

Hallo @chrisvossen ,

Het probleem dat u omschrijft komt helaas nog steeds voor. U kunt dit ook in het volgende topic zien: Hoe stuur je jouw apparatuur retour

Daar zult u ook zien dat een medewerker van T-Mobile dit vanzelf oppakt.

Reputatie 7
Badge +20

Beste @chrisvossen  Wat jammer dat je het bewijs kwijt bent. 
Tip voor de volgende keer: maak in het vervolg gelijk een screenshot van zo’n bewijs.

het helpt niet om een onderwerp te bumper. Je komt vanzelf aan de beurt.

De moderators geven op volgorde van binnenkomst bericht antwoord.

Ze zijn hard aan het werk om iedereen zoveel mogelijk te helpen. Nog even geduld dus.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @chrisvossen, welkom op de Community!

Top dat je het bij ons aankaart en slim dat je om hulp vraagt. Ik kan me goed voorstellen dat je het verzendbewijs niet kunt vinden na een verhuizing, maar daardoor zijn we wel genoodzaakt om te wachten totdat het pakketje officieel geretourneerd is aan onze kant. Ik kan nu niet controleren via de Track & Trace wanneer het binnenkomt/binnengekomen is en wat het gewicht van jouw retourpakket is. 

Wat ik je wel wil toezeggen, is dat zodra het pakket aan onze kant retour gemeld is, ik de boete uit het systeem haal. Voor nu, blijft het nog op een waarschuwing staan die je kunt negeren. Sorry voor het ongemak, maar het wordt opgelost. 

Een korte uitleg: je zegt dat het pakket op 24 augustus teruggestuurd is → door de drukte bij PostNL en onze distributiepartner, zijn sommige retourzendingen pas vier tot zes weken na opstuurdatum retour gemeld. Het kan zijn dat jouw pakket hierdoor later geregistreerd wordt. Thanks voor je begrip en geduld!

P.s. gefeliciteerd met je nieuwe woning!

Bedankt voor je uitgebreide reactie Jason, ik hoop dat je gelijk hebt en het pakketje gewoon vertraagd is.

Reageer