Beantwoord

T-mobile Thuis abonnement aanpassen

• 20 mei 2017
  • 2 reacties
  • 735 Bekeken

Hi,

Kort geleden heb een T-Mobile thuis abonnement aangeschaft. Achteraf gezien wil ik graag het abonnement wijzigen, omdat ik het gebruik van de tv en het bellen niet gebruik . Hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door Sander 22 mei 2017, 17:56

@aaaa87, wijzigingen in het abonnement zoals jij beschrijft, gaan via de klantenservice. Als je enkel een zenderpakket aan of uit wilt zetten, dan kun je dat doen in My T-Mobile Thuis.

Bedenk je wel dat als je TV en Bellen uit je abonnement haalt, je dan ook je alles-in-één korting verliest, zoasl @lemonkid aangeeft. Die korting geldt tegenwoordig voor zes maanden en levert meer op dan je betaalt aan TV en Bellen bij elkaar! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Dat doe je niet omdat je in het eerste jaar meer korting krijgt dan de extra's die je moet betalen, kosten. Pas na een jaar ga je het veranderen......
Reputatie 7
Badge +6
@aaaa87, wijzigingen in het abonnement zoals jij beschrijft, gaan via de klantenservice. Als je enkel een zenderpakket aan of uit wilt zetten, dan kun je dat doen in My T-Mobile Thuis.

Bedenk je wel dat als je TV en Bellen uit je abonnement haalt, je dan ook je alles-in-één korting verliest, zoasl @lemonkid aangeeft. Die korting geldt tegenwoordig voor zes maanden en levert meer op dan je betaalt aan TV en Bellen bij elkaar! 🙂

Reageer