Beantwoord

T-Mobile Thuis abonnement verlengen

• 16 februari 2017
  • 32 reacties
  • 3455 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

32 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Staub,

Op dit moment hebben we nog geen update over de combinatiekorting. We laten dat hier op het forum natuurlijk gelijk weten zodra we nieuws hebben! 🙂
Eerder op de avond een afspraak gemaakt m.b.t. het verlengen van het T-mobile thuis abonnement, maar dan zie ik zojuist deze advertentie op Google...Hoe kan ik gebruik maken van de daar genoemde aanbieding? Deze is namelijk aantrekkelijker dan waar ik zojuist mee in zee ben gegaan.

P.S. Blijkt dat er verschillende versies van in omloop zijn, bij verversen werd de advertentie iets anders
Reputatie 2
Hoi ManneredServer,

Ik ben het voor je gaan uitzoeken, maar de advertentie die je gezien hebt vind ik niet terug. Deze komt ook niet overeen met het aanbod wat wij hebben voor verlengen op dit moment. Ik moet het dan ook op een typfout houden.
Reputatie 5
Badge +2
Misschien een tip, een nieuw abonnement kun je beter afsluiten bij externe partijen
zoals daar zijn https://www.providercheck.nl/internet-abonnement
of breedbandwinkel.nl ook een bekende is pricewise.nl deze geven vaak extra kortingen.
Reputatie 7
Badge +6
Hey BeMu! Leuk je ook hier te zien! 🆒

Bedankt voor die vergelijk-site. Ik zie dat T-Mobile helemaal bovenaan staat! De prijs is trouwens hetzelfde als via onze bestelpagina.

Let wel op: er zit verschil tussen verlengen en een nieuw abonnement aanvragen. Ben je al klant bij T-Mobile en je bestelt een compleet nieuw abonnement, dan betekent dit dat je een tijd lang zonder diensten komt te zitten. Een overstap tussen verschillende providers kan naadloos op elkaar afgestemd worden, maar neem je een nieuwe aanvraag bij dezelfde provider dan moet eerst alle hardware retour zijn voordat de lijn opnieuw opgeleverd kan worden. Daarom zou ik altijd aanraden om te verlengen! Dan blijft de hardware en je klantnummer ook hetzelfde en zit je geen dag zonder diensten.
En ineens krijg ik vandaag een rekening van Vodafone voor de nog te betalen abokosten+toestelkosten voor de periode dat ik mijn contract bij hen niet uitzit.. ruim € 1200!!!!

Foutje bij Tmobile zegt Vodafone, Tmobile telefonisch niet (meer) te bereiken nu! Mij is toentertijd gegarandeerd dat ik ook mee over mocht stappen naast mijn vriendin (waar vodafone thuis op naam stond maar we wonen wel onder 1 dak)

Ben benieuwd naar de reactie van Tmobile!
Hoi wizzard2407.

Het is niet de bedoeling dat je meermaals hetzelfde probleem aankaart, da's tegen de huisregels van het forum. Zou je daar in de toekomst aan willen denken? Alvast bedankt.

Je kunt in dit topic een reactie verwachten van één van de T-Mobile Moderators.

Dit topic gaat op slot.