Beantwoord

T-Mobile Thuis abonnement verlengen

  • 16 februari 2017
  • 32 reacties
  • 3458 Bekeken

Reputatie 1
18-4-2017 loopt mijn T-Mobile Thuis abonnement af. Ik zie dat er voornieuwe abonnee's een mooie alles in 1 aanbieding is. €21 voor de eerste 6 maanden. Dat wil ik ook wel. Kunnen jullie mij deze aanbieding ook geven.
icon

Beste antwoord door HugoB 16 februari 2017, 22:17

Toen het nog Vodafone Thuis was, heb ik met een jaar kunnen verlengen tegen de toen geldende prijzen. Daarvoor betaalde ik meer. Dus grote kans dat dit nog steeds mogelijk is.

Misschien het snelst om even te bellen met 0800-0092.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

32 reacties

Hoi wizzard2407.

Het is niet de bedoeling dat je meermaals hetzelfde probleem aankaart, da's tegen de huisregels van het forum. Zou je daar in de toekomst aan willen denken? Alvast bedankt.

Je kunt in dit topic een reactie verwachten van één van de T-Mobile Moderators.

Dit topic gaat op slot.
En ineens krijg ik vandaag een rekening van Vodafone voor de nog te betalen abokosten+toestelkosten voor de periode dat ik mijn contract bij hen niet uitzit.. ruim € 1200!!!!

Foutje bij Tmobile zegt Vodafone, Tmobile telefonisch niet (meer) te bereiken nu! Mij is toentertijd gegarandeerd dat ik ook mee over mocht stappen naast mijn vriendin (waar vodafone thuis op naam stond maar we wonen wel onder 1 dak)

Ben benieuwd naar de reactie van Tmobile!
Reputatie 7
Badge +6
Hey BeMu! Leuk je ook hier te zien! 🆒

Bedankt voor die vergelijk-site. Ik zie dat T-Mobile helemaal bovenaan staat! De prijs is trouwens hetzelfde als via onze bestelpagina.

Let wel op: er zit verschil tussen verlengen en een nieuw abonnement aanvragen. Ben je al klant bij T-Mobile en je bestelt een compleet nieuw abonnement, dan betekent dit dat je een tijd lang zonder diensten komt te zitten. Een overstap tussen verschillende providers kan naadloos op elkaar afgestemd worden, maar neem je een nieuwe aanvraag bij dezelfde provider dan moet eerst alle hardware retour zijn voordat de lijn opnieuw opgeleverd kan worden. Daarom zou ik altijd aanraden om te verlengen! Dan blijft de hardware en je klantnummer ook hetzelfde en zit je geen dag zonder diensten.
Reputatie 5
Badge +2
Misschien een tip, een nieuw abonnement kun je beter afsluiten bij externe partijen
zoals daar zijn https://www.providercheck.nl/internet-abonnement
of breedbandwinkel.nl ook een bekende is pricewise.nl deze geven vaak extra kortingen.
Reputatie 2
Hoi ManneredServer,

Ik ben het voor je gaan uitzoeken, maar de advertentie die je gezien hebt vind ik niet terug. Deze komt ook niet overeen met het aanbod wat wij hebben voor verlengen op dit moment. Ik moet het dan ook op een typfout houden.
Eerder op de avond een afspraak gemaakt m.b.t. het verlengen van het T-mobile thuis abonnement, maar dan zie ik zojuist deze advertentie op Google...Hoe kan ik gebruik maken van de daar genoemde aanbieding? Deze is namelijk aantrekkelijker dan waar ik zojuist mee in zee ben gegaan.

P.S. Blijkt dat er verschillende versies van in omloop zijn, bij verversen werd de advertentie iets anders
Reputatie 7
Badge +20
Hi Staub,

Op dit moment hebben we nog geen update over de combinatiekorting. We laten dat hier op het forum natuurlijk gelijk weten zodra we nieuws hebben! 🙂
is er al iets meer bekend over de combi korting acties als men mobiel en thuis abbonementen heeft afgesloten bij TM?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Staub,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. Op dit moment is hier ook bij ons nog niets over bekend. We durven hier dus geen uitspraken over te doen.
Ik vraag mij af of en wanneer er een goede deal / aanbieding komt voor de klanten welke zowel mobiel als thuis abbé hebben bij T-mobile.

Heb diverse keren gebeld ( laatste x enkele weken geleden) en toen konden ze mij een schandalige 10euro korting geven..
ook toen kreeg ik van de klantenservice te horen dat er ZEER binnenkort een mooie aanbieding aan zat te komen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi CasaDude,

Klinkt als een goede deal! Fijn dat jullie eruit zijn gekomen en dat je bij ons blijft! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons weten! 🙂
Reputatie 1
Vandaag toch gebeld en kreeg voor 6 maand 10 euro korting en de 2e tv box gratis , ga dus van 56,25 naar 41,25 per maand , na een half jaar weer terug naar 56,25.Ik heb 50/50 , 2 tv boxen , alle tv pakketten ( ivm combi TM thuis en mobiel) en bellen basis.Al met al toch een voordeel van 90 euro.
Reputatie 1
Helemaal gelijk Pieter_B , waar ik eigenlijk net als velen op wacht is welk voordeel TM aanbied i.v.m. combinatie TM Thuis en TM mobiel , ik hou wel de extra tv pakketten maar voorheen kreeg je bij VF ook nog eens 3 Gb extra data .Ik kan me niet voorstellen dat TM hier niet over nagedacht heeft en ze wel weten wat ze (wel of niet ) gaan aanbieden maar dit nog steeds niet doen.Ik wacht nog even af en besluit dan of ik blijf of niet.
Reputatie 6
Badge +2
Mijn advies is altijd, als je een iets krijgt toegestuurd wat men aanmerkt als een aanbieding ... is het vaak geen echte aanbieding ... zeker als je al klant bent.

Afgelopen jaar kreeg ik bijv. van mijn energieleverancier een aanbieding voor 1 jaar vast of 3 jaar vast.
Na wat zoeken en vooral rekenen kwam ik erachter dat ik de korting van nieuwe klanten stond te betalen op een paar centen na.
Toen ik hun servicedesk hiermee confronteerde, kreeg ik per omgaande een veel beter voorstel toegezonden ... lag al klaar blijkbaar voor klanten welke de moeite namen om even het 1 en ander door te rekenen. Ook op dat nieuwe aanbod hadden hun nog wel iets winst op mij als bestaande klant t.o.v. nieuwe, maar toch minder dan voorheen.

Je moet ook in je achterhoofd houden, dat jij ook ooit een nieuwe klant was, waarvoor toen andere vaste klanten hebben moeten 'bloeden'. Ze spelen nooit voor Sinterklaas ;)

Daarom hoor je consumentenorganisatie's ook altijd aangeven dat je moet overstappen om het onderste uit de kan te krijgen.
Toch zijn er veel mensen die blijven zitten, omdat ze weten wat ze hebben en het onzeker is wat ze krijgen ... en daar ligt de kracht om te blijven zitten ... en dat weten ze maar al te goed.
Hallootjes,

Ik heb zelf even gebeld met een dame van Tmobile. Ze vertelde mij dat ik bij verlengen liefst 10 euro korting kreeg... Dus sowieso minder korting dan nieuwe abonnees. Ik vroeg haar ook nog of er een alles in 1 pakket-korting kwam; ja was het antwoord,maar wanneer was nog de vraag...

Ik heb dus niet verlengd nu, en wacht eerst de aanbieding maar af.. Een tientje korting bij verlengen voor Thuis valt me persoonlijk wat tegen, (vooral na de extreem goede aanbieding voor mobiel).... 😞
Reputatie 1
Ik ben nog niet terug gebeld en heb zelf ook nog niet gebeld , zal dit volgende week wel ff doen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wizzard2407,

Top dat je in ieder geval erg tevreden bent met het gedane aanbod voor T-Mobile mobiel! Hopelijk volgt Thuis ook. :)

Het handigste is om direct even te bellen met 0800-0092, zij kunnen dan direct vertellen wat ze voor je kunnen betekenen en welk aanbod zij kunnen doen. Ik hoop dat zij je een mooi aanbod kunnen doen en dat je verlengt!

Alvast een fijn weekend en houd ons op de hoogte!
@casadude; al gebeld of teruggebeld? Al een nieuw aanbod mogen ontvangen?
Hallo mensen,

Hier ook een ex-VF'er.. Was altijd erg tevreden over de mobiele tak van VF, iets minder over de Tthuis-tak.. Maar, door de supergoede mobiele aanbieding van Tmobile overgestapt.. Aangezien de Thuis-versie 'voor mij' werd overgestapt, heb ik nu dus ook alles bij T-Mobile. (alhoewel, mobiel gaat pas in maart in)

Nu het volgende; mijn contract voor thuis is al opzegbaar sinds oktober 2016. Maar ik wilde toen niet verlengen aangezien ik toen al wist van de op handen zijnde verkoop. Nu ik weet dat de thuis-tak van Vodafone is verkocht aan Tmobile had ik ook wel een aanbieding verwacht...

Kan ik die nog verwachten? Of krijgen de 'automatisch verkregen' klanten geen korting/aanbieding? Ik betaal nu 46 per maand... Ik word beetje verdrietig dat ik overal nu aanbieding lees voor nieuwe klanten, maar wat zit er voor de overgenomen klanten in het vat?!?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Casadude,

Leuk om te horen dat je tevreden bent en graag wilt verlengen. Meestal bellen mijn collega's binnen 1 dag terug en anders kun je zelf ook bellen naar 0800 0092 en optie 5 kiezen. Mijn collega's van de afdeling verlengingen zullen je dan verder helpen. 🙂
Reputatie 1
Nou ben benieuwd.
Reputatie 1
Ik heb TM thuis en TM mobiel sinds kort dus een combi...
Reputatie 1
Als je al T-Mobile thuis abonnee bent en je hebt inmiddels ook T-Mobile mobiel abonnement. Dan zou het wel een voordelig kunnen uitpakken. Als ze een bundel korting geven. Maar tegen mij zeiden ze dat dit nog wel een paar weken kon duren.
Reputatie 1
Ik werd gisteren gebeld door TM met de vraag of ik TM thuis wilde hebben , ze hadden iets gelezen hier op het forum.Ik zei dat ik al TM thuis heb , ben gekomen van VF thuis .Maar zei dat mijn abbo over 2 maand afloopt en was wel benieuwd wel aanbod ze mij konden doen om toch te blijven.De medewerker zei dat ie mijn telefoonnummer zou doorgeven aan een collega die verlengingen regelt en zou een half uur later teruggebeld worden met een aanbod .... alleen ben niet terug gebeld door TM.Zou toch graag een nieuw aanbod willen hebben om eventueel toch te blijven want ben voor de rest best tevreden.
Reputatie 1
Nou helemaal geen mooi voorstel ik zou er gewoon op achteruit gaan.
Dat is domper nr 2 voor T-Mobile.

Van mij mag dit topic dicht. 😞 😞