Beantwoord

T-Mobile thuis account eerste activatie lukt niet

  • 10 mei 2019
  • 1 reactie
  • 388 Bekeken

Ik heb zojuist T-Mobile thuis aangevraagd. Ik heb de bevestigingsmail ontvangen en probeer mijn t-mobile thuis account te activeren. Echter als ik mijn t-mobile thuis e-mailadres opgeef dan krijg ik direct de eerste keer de melding (ook nog een keer dezelfde procedure levert dezelfde melding op):

"Je hebt al een verzoek voor een nieuw wachtwoord ingediend.We hebben een e-mail gestuurd naar de bij ons bekende e-mailadressen. In die e-mail staat een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Let op: deze link is een uur geldig."

Voor de zekerheid ook de spam-box gecontroleerd maar geen email met een wachtwoordreset van t-mobile?
icon

Beste antwoord door robertus.weber 10 mei 2019, 14:56

Het is inmiddels gelukt met een link uit dit topic: https://community.t-mobile.nl/topic/show?tid=305667&fid=490
Bekijk origineel

1 reactie

Het is inmiddels gelukt met een link uit dit topic: https://community.t-mobile.nl/topic/show?tid=305667&fid=490

Reageer