Beantwoord

T-Mobile thuis accoun activatie lukt niet

  • 10 May 2019
  • 8 reacties
  • 733 Bekeken

Ik heb zojuist T-Mobile thuis aangevraagd. Ik heb de bevestigingsmail ontvangen en probeer mijn t-mobile thuis account te activeren. Echter als ik mijn t-mobile thuis e-mailadres opgeef dan krijg ik direct de eerste keer de melding (ook nog een keer dezelfde procedure levert dezelfde melding op):

"Je hebt al een verzoek voor een nieuw wachtwoord ingediend.We hebben een e-mail gestuurd naar de bij ons bekende e-mailadressen. In die e-mail staat een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Let op: deze link is een uur geldig."

Voor de zekerheid ook de spam-box gecontroleerd maar geen email met een wachtwoordreset van t-mobile?
icon

Beste antwoord door Jason van Odido 12 February 2020, 10:33

Bekijk origineel

8 reacties

Het is inmiddels gelukt met een link uit dit topic: https://community.t-mobile.nl/topic/show?tid=305667&fid=490
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @nvanhouten, welkom op de Community, we helpen elkaar hier graag aan oplossingen zoals @soepkip67 aangeeft! 😄

On topic: jouw @t-mobilethuis e-mailadres was nog gelinkt aan een oud abonnement dat inmiddels beëindigd is. Het adres heb ik daar verwijderd, zodat je nu alsnog een My T-Mobile Thuis account aan kunt maken: My T-Mobile Thuis registreren. Succes!

Als je ergens anders hulp bij kunt gebruiken, laat het dan zeker weten. We helpen je zo snel mogelijk hier! Alvast een prachtig weekend toegewenst! 🌞

@soepkip67 Thanks voor je vlotte reactie! 😄👍

Thnx @Jason het is gelukt!

Reputatie 7
Badge +7

@nvanhouten ,

 

Allereerst welkom bij de community, dit is een forum waar vooral klant helpt klant het principe is. Er lezen ook altijd moderatoren en medewerkers mee. Zij reageren meestal binnen 24 uur en bij erge drukte kan dit soms oplopen tot 48 uur(dit is de standaard voor werkdagen)

@nvanhouten ,heb je ook al in de mail gekeken in de map ongewenste mail(spam)?

Als het daar ook niet staat, heb nog even geduld totdat er een moderator(T-Mobile medewerker) reageert. Zodra zij reageren is de oplossing meestal dichtbij.

Reputatie 1

Ik heb net een T-Mobile Thuis Internet abonnement aangevraagd. Nu wil ik de wachtwoord aanvragen maar het lukt niet. Ik krijg steeds een melding:

Om in te loggen in My T-Mobile Thuis kun je zowel je contact e-mailadres als je @t-mobilethuis.nl e-mailadres gebruiken. Het is niet gelukt om met ***@live.nl je wachtwoord aan te vragen. Heb je je contactadres gebruikt, probeer dan eens @t-mobilethuis.nl of andersom.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.

Kunt je mij aub hiermee helpen?
Met vriendelijke groet,

OLeg

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @OlegM,

 

Welkom op de Community, leuk dat je hier jouw  vraag stelt! Ik ga je helpen. :smile: Jouw wachtwoord is gereset en dit wachtwoord heb ik in een PM naar je gestuurd. Als ik nog iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag.

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan @nvanhouten. Dat is goed nieuws, fijn dat het gelukt is! 😄 Geniet van je abonnement en mochten we je ergens mee kunnen helpen in de toekomst, geef het zeker aan. 

Hier precies hetzelfde probleem. Bevestiging ontvangen maar registratie lukt niet.

Om in te loggen in My T-Mobile Thuis kun je zowel je contact e-mailadres als je @t-mobilethuis.nl e-mailadres gebruiken. Het is niet gelukt om met ***@t-mobilethuis.nl je wachtwoord aan te vragen. Heb je je contactadres gebruikt, probeer dan eens @t-mobilethuis.nl of andersom.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.

Reageer