Beantwoord

T-mobile thuis - administratie @T-mobile niet op orde

  • 13 mei 2019
  • 1 reactie
  • 363 Bekeken

Hallo Mods,

ik heb sinds 3 mei internet van T-Mobilethuis. Alles werkt zoals het hoort!

Echter wilde ik klantvoordeel activeren maar dit kan helaas nog niet. Dit komt omdat nog niet alle diensten zijn geactiveerd. En dat is op zich logisch omdat de bestelling nog " onderweg" is... althans dat zegt het hoofdmenu in t-mobilethuis.

wanneer ik in het abonnementen overzicht kijk, dan zie ik dat alle diensten actief zijn, maar dat Internet 100 nog op " in behandeling" staat. dit klopt dus niet.. alles draait al 10 dagen prima.

Kunnen jullie de administratie van mijn account aanpassen zodat ik volledig gebruik kan maken van alle functionaliteiten en klantvoordeel kan gaan activeren?

dankjewel!
icon

Beste antwoord door Skirdster 14 mei 2019, 18:06

Hi mods,

Volgens mij is het geregeld! Ik zie vandaag allemaal mailtjes langskomen dat voordeel ea is geactiveerd.

Dankjewel!
Bekijk origineel

1 reactie

Hi mods,

Volgens mij is het geregeld! Ik zie vandaag allemaal mailtjes langskomen dat voordeel ea is geactiveerd.

Dankjewel!

Reageer