Beantwoord

T-Mobile Thuis betalen via Acceptmail

• 20 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 293 Bekeken

Ik wil graag een acceptmail ontvangen, het is niet achter te halen hoe je dat kan doen voor my T-Mobile thuis
icon

Beste antwoord door Brian 30 oktober 2017, 14:07

Hi Murmak, ik voorzie je graag van meer informatie! Je betaalt T-Mobile Thuis altijd via automatische incasso. Mochten wij het bedrag niet kunnen incasseren dan doen we nog een tweede poging. Als ook dit niet lukt dan ontvang je van ons een e-mail met een herinnering. In deze e-mail staat een link zodat je de betaling kan voldoen via iDeal. Je vindt hier meer informatie over op onze website. Je kan het bedrag eventueel ook handmatig overmaken naar onderstaand rekeningnummer. Vragen? Stel ze gerust!

Rekeningnummer Rabobank

NL05RABO0121503038

t.n.v. Buckaroo inzake T-mobile Thuis

o.v.v. klantnummer 'spatie' factuurnummer
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Hi Murmak, ik voorzie je graag van meer informatie! Je betaalt T-Mobile Thuis altijd via automatische incasso. Mochten wij het bedrag niet kunnen incasseren dan doen we nog een tweede poging. Als ook dit niet lukt dan ontvang je van ons een e-mail met een herinnering. In deze e-mail staat een link zodat je de betaling kan voldoen via iDeal. Je vindt hier meer informatie over op onze website. Je kan het bedrag eventueel ook handmatig overmaken naar onderstaand rekeningnummer. Vragen? Stel ze gerust!

Rekeningnummer Rabobank
NL05RABO0121503038
t.n.v. Buckaroo inzake T-mobile Thuis
o.v.v. klantnummer 'spatie' factuurnummer

Reageer