Beantwoord

T-Mobile Thuis compleet

• 15 februari 2017
  • 7 reacties
  • 1640 Bekeken

Komt er nu jullie T-Mobile thuis aanbieden ook een constructie zoals bijvoorbeeld KPN hanteert? Bij KPN heet het dan Compleet, wanneer je TV,internet,telefoon en mobiel bij hen afneemt.

Voor mij een interessante vraag, aangezien ik nu twee mobiele abonnementen heb lopen bij T-Mobile en nu nog glasvezel van KPN afneem. Indien deze constructie er dan komt, maakt dat het besluit om over te stappen waarschijnlijk een stuk makkelijk. 😃
icon

Beste antwoord door Amy 16 februari 2017, 09:14

Goedemorgen allemaal,

We zien veel vragen binnenkomen hierover en ik heb hier gisteren ook een reactie over geplaatst in het T-Mobile Thuis FAQ-topic. Om het forum overzichtelijk te houden en dubbele topics te voorkomen gaat dit topic dan ook op slot. Mochten er nog vragen zijn hierover dan kun je ze stellen in het FAQ-topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Badge +5
In de toekomst gaat dit wel komen, maar op dit moment nog niet. Wat het exact gaat inhouden en wanneer dit gaat komen, is op dit moment ook nog niet duidelijk.

De overname is vandaag pas van start gegaan, dus hoogstwaarschijnlijk zal eerst gezorgd worden dat de basis goed is en daarna zal er pas verder gekeken worden verwacht ik.
Reputatie 2
Ik zou graag van Telfort willen overstappen naar T-Mobile thuis. Ben al jaren tevreden mobiele klant.Vraag is alleen als er dan straks toch een combivoordeel komt (en er is al aangekondigd dat dat er gaat komen)of ik hier dan nog gebruik van kan maken of dat ik er dan naast grijp. Als ik daar tzt alsnog gebruik van kan maken zou niets mij tegenhouden om nu al over te stappen namelijk. Graag zelfs.
Hi Eddkroon,

Je haalt me de woorden uit mijn mond!
Ook hier zitten wij er over na te denken om over te stappen van onze huidige provider naar T-Mobile Thuis. Wij zijn ook al jaren tevreden klant en willen helemaal niet weg bij T-Mobile mobiel en willen daarom het liefst nu ook 4 in 1. Maar door alle geheimzinnigheid twijfelen we nu of we nu al overstappen of dat we moeten wachten. Er komt iets aan, maar wanneer?!?!

Wij zouden ons nu ook aan willen melden en T-Mobile Thuis in huis. Als straks een combivoordeel komt en we kunnen als bestaande klant er ook aan mee doen, dan willen wij nu ook wel overstappen. Het zou jammer zijn als we nu overstappen en dat we over twee weken opeens een combi krijgen en wij hebben hem niet. Snelle beslissers worden dan gestraft, uiteindelijk.

Dus ben met je eens... als we nu overstappen en die combi komt nog, en we kunnen dan alsnog met de combi mee, dan willen wij nu wel overstappen!!!

Kan T-Mobile daar iets over melden?? (Net zo'n coulance als vaste klanten naar nieuwe Go) 😳
Reputatie 3
Mijn persoonlijke inschatting is dat dit er nog wel komt, echter de systemen van beide diensten zijn ( zo te zien is aan de twee verschillende inlogpagina's) nog niet (direct) met elkaar verbonden. Geef het maximaal een maand of twee, waarschijnlijk zal dat het dan wel mogelijk wordt. Het samenvoegen van de systemen kost gewoon wat tijd, het dienstaanbod er om heen ook.
Maximal een maand of 2, dat vind ik wel veel hoor :)
Zo lang kan ik niet wachten... Daarom ook de vraag, als je nu al klant gaat zijn van T-Mobile Thuis en er komt de mogelijkheid dat als je al mobiel hebt (voor de trouwe, vaste klanten), dan je daar dan ook van kan profiteren?

Niet geheimzinnig doen, gewoon zeggen of dat kan of niet 😛
Reputatie 7
Badge +2
T-Mobile had er denk ik verstandiger aan gedaan om vooraf hun plannen iets duidelijker te hebben v.w.b. combi zaken.
Er is namelijk een stortvloed aan vragen ontstaan, voorheen bij Vodafone Thuis forum en nu hier, hoe ze dit gaan aankleden.
En blijkbaar zitten veel klanten van T-Mobile en ex klanten van Vodafone Thuis hier op te wachten.
Maar zolang er stilte is .... kunnen mensen ook besluiten om, i.p.v. te blijven .... weg te gaan.

Zolang T-Mobile onduidelijk blijft en de concurentie, zoals KPN erg duidelijk is, gaan ze het kortste stokje trekken.
Reputatie 6
Badge +15
Goedemorgen allemaal,

We zien veel vragen binnenkomen hierover en ik heb hier gisteren ook een reactie over geplaatst in het T-Mobile Thuis FAQ-topic. Om het forum overzichtelijk te houden en dubbele topics te voorkomen gaat dit topic dan ook op slot. Mochten er nog vragen zijn hierover dan kun je ze stellen in het FAQ-topic.