Beantwoord

T-mobile thuis en mobiel

• 20 april 2017
  • 3 reacties
  • 331 Bekeken

Toen ik 3 weken geleden werd mij verteld dat er een pakket korting zou komen als ik bel of na vraag doet weet niemand ergens van was dit ook weer 1 van de manieren om je over te halen van vodafone naar t-mobile hoe staat het nu met de pakketkorting wie weet hoe
icon

Beste antwoord door Anonymous 21 april 2017, 08:17

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je op 2 verschillende plekken hetzelfde schrijft. Op deze topic heb ik je al antwoord gegeven. Overigens is het ook niet toegestaan, volgens de huisregels!

Mocht een T-Mobile medewerker dit zien, kan deze topic worden gesloten (naar mijns inziens). 🆒 Fijne dag nog!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je op 2 verschillende plekken hetzelfde schrijft. Op deze topic heb ik je al antwoord gegeven. Overigens is het ook niet toegestaan, volgens de huisregels!

Mocht een T-Mobile medewerker dit zien, kan deze topic worden gesloten (naar mijns inziens). 🆒 Fijne dag nog!
Zo zielig is dus t-mobile ging per ongeluk maar ja t-mobile schijnt de klantvriendelijk niet bij iedereen in zig te hebben
Dat is niet zielig, dat zijn gewoon regels waar iedereen zich aan moet houden. En als er iets persongelijk gaat dan kan dat best en is een melding daarvan meer dan voldoende. Om dan gelijk maar te zeggen dat T-Mobile niet klantvriendelijk is. Ik heb de melding gemaakt, niet T-Mobile 😳 :8 😉 😛