Beantwoord

T-Mobile Thuis en mobiel pakket

• 20 april 2017
  • 7 reacties
  • 1204 Bekeken

Toen ik 3 weken geleden klant werd bij t-mobile werd mij verteld dat er een pakket korting zou komen als ik bel of na vraag doet weet niemand ergens van was dit ook weer 1 van de manieren om je over te halen van vodafone naar t-mobile hoe staat het nu met de pakketkorting wie weet hoe
icon

Beste antwoord door David 24 april 2017, 15:27

Hey Hoenderdaal3,

Het klopt inderdaad dat hier op het moment nog niets over bekend is. Ik kan ook nog niets concreets aangeven qua termijn of datum, anders had ik dit natuurlijk gelijk vermeld! Zodra we informatie hebben, dan laten we het hier op het forum direct weten! Nog even geduld! :)

Alle communicatie rondom de combinatiekorting is in dit topic te vinden.
Bekijk origineel

7 reacties

Hi,
Goede vraag, geen idee wat T-Mobile in gedachten heeft om voor z'n klanten te doen die alles bij hun afsluiten. Dat is nog een groot raadsel, best jammer! Laten we hopen dat ze snel iets naar buiten brengen.

Fijn weekend!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Hoenderdaal3,

Het klopt inderdaad dat hier op het moment nog niets over bekend is. Ik kan ook nog niets concreets aangeven qua termijn of datum, anders had ik dit natuurlijk gelijk vermeld! Zodra we informatie hebben, dan laten we het hier op het forum direct weten! Nog even geduld! :)

Alle communicatie rondom de combinatiekorting is in dit topic te vinden.
Binnenkort is een relatief begrip.. Ik heb ten tijde van mijn overstap op 3-2 jl er ook naar gevraagd. Toen waren ze ermee bezig, en binnenkort meer duidelijkheid.. Dat is dus bijna 3 maanden geleden. Zal hopelijk niet al te lang meer duren, aangezien Vodafone+ziggo ook al nieuwe alles-in-1 combi's aanbieden...

Toen ik eerder dit jaar belde kreeg ik een half jaar €10,- korting op het thuispakket als bestaande klant.... Heb dat niet gedaan, wilde wachten op de alles - in -1 korting.... Maar duurt nu allemaal wel erg lang (wat ook relatief is 😉 )
Denk dat straks T-Mobile met een zo'n mooi aanbod komt dat we haast niet meer over willen stappen 🙂. Het is natuurlijk voor T-Mobile ook allemaal nieuw en ze moeten eerst even aankijken wat ze nu kunnen aanbieden om zich zelf ook niet in de vingers te snijden.

Laten we hopen dat we binnenkort meer informatie ontvangen en dat iedereen een enthousiast is om over te stappen en alles in 1 te nemen bij T-Mobile. We wachten gewoon nog maar even rustig af 🙂
Reputatie 1
Binnenkort is een relatief begrip.. Ik heb ten tijde van mijn overstap op 3-2 jl er ook naar gevraagd. Toen waren ze ermee bezig, en binnenkort meer duidelijkheid.. Dat is dus bijna 3 maanden geleden. Zal hopelijk niet al te lang meer duren, aangezien Vodafone+ziggo ook al nieuwe alles-in-1 combi's aanbieden...

Toen ik eerder dit jaar belde kreeg ik een half jaar €10,- korting op het thuispakket als bestaande klant.... Heb dat niet gedaan, wilde wachten op de alles - in -1 korting.... Maar duurt nu allemaal wel erg lang (wat ook relatief is 😉 )

al 3-2 jaar lijkt me sterk aangezien dit nieuw is maar goed....
Vandaag contact gehad en idd ze zijn er mee bezig om te kijken of ze wat kunnen betekenen daarin...
Uiteraard gevraagd dat als ik nu een t-mobile thuis afsluit, en het kort daarna word aangeboden er wel iets te regelen viel betreft de t-mobile thuis die ik dan al heb...
Op het mobiele netwerk van T-Mobile ben ik al ruim 10 jaar klant en nooit problemen gehad vandaar ook mijn overstap van het probleem en duur ziggo..
Vanaf 1 juli dus T-Mobile Thuis
Klopt wat je schrijft 3 - 2 jaar is idd wat lang. Maar dat schreef ik ook niet... ik schreef 3-2 jl. oftewel 3 februari 2017... 😉
Reputatie 6
Badge +5
@michel38, bedankt voor je bestelling! Inderdaad, ook al komt het aanbod nadat je al klant bent bij ons, dan maak je natuurlijk nog steeds aanspraak op het combivoordeel.

Zie ook dit topic over het combivoordeel.

Reageer