Beantwoord

T-Mobile Thuis en Ziggosport totaal GO abonnement

• 24 maart 2017
  • 15 reacties
  • 1838 Bekeken

Ik heb een abonnement op ziggosport totaal.
Als ik op de website http://go.ziggosporttotaal.nl/ kom staat t-mobile hier niet als provider bij.

op de site van ziggo staat dat dit afhankelijk is van de medewerking van de provider.
Heeft iemand een idee waarom dit niet mogelijk is en wanneer dit wel mogelijk gaat worden?

http://go.ziggosporttotaal.nl/main/faq

Mvg.
icon

Beste antwoord door Sander 20 oktober 2017, 15:23

Moderator update:

Ziggo GO is nu ook beschikbaar bij T-Mobile Thuis. Voor uitleg: Ziggo Sport Totaal Go en FILM1 Go

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 4
Badge +17
Hoi djmrunhardt,

Leuk om je hier op het forum te zien. Van harte welkom. ;)

Hmm goede vraag! Wat gebeurt er als je probeert te streamen? Kom je überhaupt op de pagina waar je ziggosport kan kijken? Zo ja, welke melding krijg je dan te zien?

Als je dezelfde pagina bezoekt terwijl je verbonden bent met het Wi-Fi netwerk, kan je dan wel streamen? We zijn erg benieuwd naar je reactie.
Hallo.

Het probleem begint met het feit dat zowel de site als de app van Ziggosport totaal go bij het aanmelden eerst vraagt wie je provider is.

T-Mobile staat daar niet tussen.
Daarmee houdt​ het dan op.

In de FAQ van Ziggo, zie link boven, lees je in de eerste alinea dat dit in samenwerking met de provider geregeld moet worden.

Citaat:

Ik heb al een TV-abonnement op Ziggo Sport Totaal. Kan ik dan gratis kijken?
Ziggo Sport Totaal is in gesprek met alle kabelaars om Ziggo Sport Totaal Go aan het TV pakket toe te voegen, maar we zijn afhankelijk van hun medewerking. Canal Digitaal-, Caiway-, Delta-, Kabeltex-, SKV-, Tele2-, Solcon-, Kabelnoord- en Ziggo-klanten van Ziggo Sport Totaal kunnen inmiddels gebruik maken van de dienst, de aansluiting bij overige kabelaars laat helaas nog op zich wachten.
Reputatie 4
Badge +6
Waarschijnlijk ligt het probleem bij Ziggo.

Via het systeem moet (T-Mobile) nog toegevoegd worden.
Door natuurlijk de overname, lopen er op sommige plekken nog wel is wat dingen mis.

Hou natuurlijk de ziggo sport totaal website en app in de gaten.

Het zal wel snel opgelost zijn

Groetjes

Diego
Reputatie 6
Badge +2
@djmrunhardt

Momenteel wordt Ziggo Sport Totaal Go nog niet aangeboden via T-Mobile Thuis. Dat verklaart ook waarom je T-Mobile niet als provider kunt selecteren op de site van Ziggo Sport.
Ziggo Sport totaal GO kan wel. Je moet bij aanvraagformulier gewoon "Ziggo Sport totaal GO" selecteren, dan kun je voor 9,99 per maand op tablets, telefoons, en Chromecast de zender bekijken. Niet via het TV pakket helaas, daarvoor ben je afhankelijk van T-Mobile.
@djmrunhardt

Momenteel wordt Ziggo Sport Totaal Go nog niet aangeboden via T-Mobile Thuis. Dat verklaart ook waarom je T-Mobile niet als provider kunt selecteren op de site van Ziggo Sport.

Enig idee wanneer dit wel gaat gebeuren?
Ander moet ik idd maar weer terug naar het go abonnement.
Dan kan ik meerdere kanalen tegelijk zien.
Reputatie 2
Badge +2
Hoi djmrunhardt,

Of en wanneer we Ziggo Sport Go gaan krijgen is op dit moment nog niet bekend. Uiteraard brengen we iedereen meteen op de hoogte zodra hier verandering in komt!
Reputatie 2
Dag,

Ik hoop dat dit zo snel mogelijk geregeld wordt. Bij de andere providers zit GO er standaard bij als je een ZIGGO SPORT abbo neemt.

Dus T-Mobile maak hier werk van aub!

Mvg, Gertjan
Van mij mag je hier ook haast mee maken T-mobile.
Hier staat toch duidelijk dat je gewoon Ziggo Sport totaal kunt afsluiten? Heb het zelf nog niet gedaan dus weet niet of het daadwerkelijk werkt, maar lijkt me wel want ik werd doorgestuurd vanuit de Ziggosport pagina..

https://www.t-mobile.nl/thuis/interactieve-tv/ziggo-sport-totaal
Jurgen

Het gaat om het "Go" gedeelte. Niet om het tv gedeelte. Go zit bij de meeste aanbieders bij het Ziggo Sport pakket in. Helaas bij T-Mobile nog niet.
Oh excuses ik zie het ja, ik zit te slapen haha
Reputatie 7
Badge +6

Moderator update:
Ziggo GO is nu ook beschikbaar bij T-Mobile Thuis. Voor uitleg: Ziggo Sport Totaal Go en FILM1 Go

Reputatie 7
Badge +10
Beter! Formule 1 kijken via 6 streams! laat Fox sport maar liggen, voetbal is niet voor mij
Reputatie 7
Badge +8
Haha nice 😃

Reageer