Beantwoord

T-Mobile Thuis geblokkeerd

• 15 februari 2018
  • 1 reactie
  • 368 Bekeken

Beste,
Mijn rekening stond klaar op 8 feb en meteen op de 14e zijn mijn diensten zonder pardon afgesloten. Niet alleen ben ik niet te spreken over zulke praktijken maar ik heb geen enkele betalingsherinnering ontvangen met iDeal link zodat ik het openstaand saldo tijdig had kunnen betalen. Daarnaast had de betaling via automatisch incasso zonder problemen uitgevoerd moeten worden, aangezien er althans geen problemen zijn qua saldo op mijn rekening. Tenzij het uiteraard een rekening.
Graag zie ik dit tijdig rechtgezet.
icon

Beste antwoord door Sander 19 februari 2018, 16:31

Hoi Rozenbottel.

Graag zorg ik weer voor een hervatting van de diensten. Ook controleer ik meteen je e-mailadres, wellicht dat daarom de herinneringen niet zijn doorgekomen. Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN doorsturen in een privébericht? Dan ga ik onderzoek uit!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Rozenbottel.

Graag zorg ik weer voor een hervatting van de diensten. Ook controleer ik meteen je e-mailadres, wellicht dat daarom de herinneringen niet zijn doorgekomen. Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN doorsturen in een privébericht? Dan ga ik onderzoek uit!

Reageer