Beantwoord

T-Mobile Thuis internet en tv werkt niet - Rotterdam

  • 16 december 2020
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

De eerdere meldingen/topics zijn gesloten, echter werkt bij mij internet en tv nog steeds niet. Zoals aangegeven heb ik de modem en converter gereset (laatste keer om 12:55 uur), maar helaas nog geen verbetering.

icon

Beste antwoord door Sander 16 december 2020, 17:15

Hi @JJ_010, ik zie dat je al eerder een topic ben gestart en hebt gereageerd in het topic van vandaag over de onderbreking. In dat topic help ik je verder, dan weet ik zeker dat ik geen bericht/update van je mis. 

 

Hoi @Mitchjurgen, ik zie dat je hebt gebeld en er nu een opdracht is aangemaakt voor onze technische dienst. 

 

Ik sluit hierbij dit topic. 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hier idemditto in Landgraaf.

De wereldbol op de zyxel router brandt ook helemaal niet meer. 

Goedemiddag,

Enige reactie vanuit T-mobile mogelijk?

Inmiddels bijna 5 uur zonder TV en internet, erg vervelend zeker met het thuiswerken.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @JJ_010, ik zie dat je al eerder een topic ben gestart en hebt gereageerd in het topic van vandaag over de onderbreking. In dat topic help ik je verder, dan weet ik zeker dat ik geen bericht/update van je mis. 

 

Hoi @Mitchjurgen, ik zie dat je hebt gebeld en er nu een opdracht is aangemaakt voor onze technische dienst. 

 

Ik sluit hierbij dit topic.