Beantwoord

T-Mobile Thuis Klantvoordeel

  • 2 juli 2019
  • 2 reacties
  • 330 Bekeken

Ik heb T-Mobile Thuis (sinds kort). Alles werkt goed, maar bij Klantvoordeel staat zodra T-Mobile Thuis actief is wordt Klantvoordeel toegevoegd. Kunnen jullie kijken of het al aktief is?

icon

Beste antwoord door CrisTien 2 juli 2019, 19:10

Goedenavond @Wuppie Welkom in de community,
Er zijn helaas wat klanten die last hebben van de storing met het klantvoordeel.
Je kan er op rekenen dat T-mobile dit voor al de klanten netjes zal oplossen.

In dit topic Blijf je op de hoogte en kan je zonodig een reactie achterlaten en vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben lezen wij het daar graag!
Prettige ☀avond
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @Wuppie Welkom in de community,
Er zijn helaas wat klanten die last hebben van de storing met het klantvoordeel.
Je kan er op rekenen dat T-mobile dit voor al de klanten netjes zal oplossen.

In dit topic Blijf je op de hoogte en kan je zonodig een reactie achterlaten en vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben lezen wij het daar graag!
Prettige ☀avond
Hallo CrisTien,

Dank je voor je reactie. Ik heb de vraag eigenlijk gesteld omdat ik sinds kort T-Mobile Thuis heb. Ik had toen een afspraak met Gideon maar toen was de apparatuur er niet. Toen ik die ontvangen heb kon Gideon pas weer de maand daarop. Maar da had ik mijn oude provider al opgezegt. Kortom, ik heb mijn pakket met glasvezel zelf installeerd. TV, telefoon en internet werken goed. Vandaar dat ik wilde weten of mijn aansluiting ook administratief is activeerd.

Fijne avond ook 😀

Reageer