Beantwoord

T-Mobile thuis klantvoordeel

  • 15 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 285 Bekeken

Ik heb sinds begin Juni T-Mobile thuis en probeer vanaf dag 1 al de voordelen te activeren. Tot nu toe is dit nog steeds niet gelukt.
Telkens wordt me verteld dat er problemen rondom klantvoordeel zijn, maar dit is na 2 maand nog steeds niet verholpen. In de winkel konden ze me ook niet vertellen hoe dit op te lossen was. Ze hebben klantvoordeel wel opnieuw proberen toe te voegen maar er werd slechts verteld dat ik moest wachten tot de problemen verholpen werden.

Eerst kreeg ik de melding dat ik nog niet de juiste producten had om gebruik te maken van klantvoordeel (2 unl + T-Thuis??) en nu sta ik al twee weken op "je wordt toegevoegd aan klantvoordeel".

Hoe nu verder?
Het gekke is dat mijn twee mobiele abonnementen wel het voordeel krijgen.
icon

Beste antwoord door David 16 augustus 2019, 08:47

@Jadetumah

Er zijn inderdaad problemen bekend en deze zijn hardnekkig. In dit topic vind je hier meer informatie over.

Dit topic gaat op slot, omdat er al een algemeen topic is.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
@Jadetumah

Er zijn inderdaad problemen bekend en deze zijn hardnekkig. In dit topic vind je hier meer informatie over.

Dit topic gaat op slot, omdat er al een algemeen topic is.