Beantwoord

T-Mobile Thuis korting in combinatie met T-Mobile mobiel abonnement

• 20 maart 2017
  • 1 reactie
  • 5071 Bekeken

momenteel heb ik bij Telfort een Alles-in-1 TV-Internet-Bellen maandabonnement ad. € 44,--.
Bij T-mobile heb ik een mobiele maandabonnement GO 35 Unlimited NL + EU ad. € 35,--
Nu overweeg ik bij u het T-Mobile Thuis abonnement af te sluiten, mijn vraag aan u is,
heeft u extra korting-regeling indien beide abonnementen bij U afgesloten zijn, zoals dat bv. wel bij KPN / Telfort is ?
Ben benieuwd !
icon

Beste antwoord door David 21 maart 2017, 11:18

Hey DonQuichote,

Tof dat je denkt aan een volledig pakket bij ons en ik snap ook goed dat je benieuwd bent naar de kortingen die hierbij zitten! ;)

Op dit moment hebben wij deze kortingen nog niet, maar je kunt er ook vanuit gaan dat deze binnenkort er wél gaan komen! Zodra we hier meer informatie over hebben, dan zullen we dit gelijk delen in dit topic. Hier zijn namelijk meer vragen over binnengekomen. Houd dat topic dus in het oog! :)

Dit topic gaat op slot, omdat we in het algemene topic laten weten als we hier een update over hebben!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey DonQuichote,

Tof dat je denkt aan een volledig pakket bij ons en ik snap ook goed dat je benieuwd bent naar de kortingen die hierbij zitten! ;)

Op dit moment hebben wij deze kortingen nog niet, maar je kunt er ook vanuit gaan dat deze binnenkort er wél gaan komen! Zodra we hier meer informatie over hebben, dan zullen we dit gelijk delen in dit topic. Hier zijn namelijk meer vragen over binnengekomen. Houd dat topic dus in het oog! :)

Dit topic gaat op slot, omdat we in het algemene topic laten weten als we hier een update over hebben!