Beantwoord

T-Mobile Thuis korting met Vodafone mobiel abonnement

• 21 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 354 Bekeken

Hi,

In mijn oude huis had ik Vodafone Thuis met korting door mijn Vodafone Red mobiel abonnement. Toen ik ging reizen voor langere tijd heb ik dit abonnement opgezegd. Nu ik weer terug ben, is Vodafone Thuis overgenomen door T-mobile Thuis. Kan ik nog steeds T-mobile Thuis afsluiten met korting i.v.m. mijn Vodafone Red abonnement?

Ik hoor het graag!

Groet,
Linda
icon

Beste antwoord door David 22 augustus 2017, 15:35

Hey Linda,

Wat leuk dat je zo'n tijd op reis bent geweest!

Op dit moment zijn er geen combideals met mobiel en T-Mobile Thuis. Hoe het precies zit met jouw Vodafone Red abonnement kan ik je niet vertellen, maar een combikorting is dus niet aanwezig. We zijn daar overigens wel druk mee in de weer! In dit topic vind je daar alle informatie en updates over. We hopen natuurlijk van harte dat we je mogen verwelkomen! 😉

Om het forum overzichtelijk te houden sluit ik dit topic. Je kunt in het algemene topic terecht voor verdere vragen!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Linda,

Wat leuk dat je zo'n tijd op reis bent geweest!

Op dit moment zijn er geen combideals met mobiel en T-Mobile Thuis. Hoe het precies zit met jouw Vodafone Red abonnement kan ik je niet vertellen, maar een combikorting is dus niet aanwezig. We zijn daar overigens wel druk mee in de weer! In dit topic vind je daar alle informatie en updates over. We hopen natuurlijk van harte dat we je mogen verwelkomen! 😉

Om het forum overzichtelijk te houden sluit ik dit topic. Je kunt in het algemene topic terecht voor verdere vragen!