Beantwoord

T Mobile Thuis login met mail adres lukt niet

• 30 september 2019
  • 7 reacties
  • 453 Bekeken

Zou iemand van T Mobile me even een prive bericht kunnen sturen?
Ik wil graag weer inloggen op T Mobile thuis met mijn reguliere mail adres.
Door omstandigheden is mijn abonnement opgezegd en opnieuw aangemaakt.
hierdoor lijk ik niet meer te kunnen inloggen als ik mijn email aanpas in het profiel.
icon

Beste antwoord door Sander 7 oktober 2019, 17:41

Hi @Viveutvivas,

Ik help je graag hier verder! Begrijp ik het goed dat het inloggen op My T-Mobile Thuis niet lukt met je nieuwe abonnement? Dan kan het zo zijn dat jouw gewone e-mailadres ook bekend staat op het oude abonnement. Gebruik daarom je @t-mobilethuis.nl adres om een nieuw wachtwoord op te vragen. Dat doe je hier: wachtwoord opvragen.

Voor verdere uitlog rondom inlogproblemen, zie dit topic: inloghulp.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi @Viveutvivas,

Ik help je graag hier verder! Begrijp ik het goed dat het inloggen op My T-Mobile Thuis niet lukt met je nieuwe abonnement? Dan kan het zo zijn dat jouw gewone e-mailadres ook bekend staat op het oude abonnement. Gebruik daarom je @t-mobilethuis.nl adres om een nieuw wachtwoord op te vragen. Dat doe je hier: wachtwoord opvragen.

Voor verdere uitlog rondom inlogproblemen, zie dit topic: inloghulp.
Bedankt dat was inderdaad het probleem ik dacht dat ik deze daar al verwijderd had.
I also can't log in to the t-mobile thuis, and I think its do to my name or email or both misspelled can you please help I tried calling and still not sure it was corrected.
Reputatie 5
Badge +2

Hey @matthew06,

Could you please send me a private message with your postal code, house number, date of birth and the last four digits of your bank account? Then I'll make sure that you'll receive a temporarily password for your My T-Mobile Thuis.

I've also changed your username for your own privacy. :relaxed:

my t mobile- huis email address does not work  and password rest does not go through. i am unable to reset password with the registered email address. i got the internet at home on october 8th 2019

Beste T-mobile, 

het lukt mij niet om in te loggen bij T-mobile Thuis.

Ik heb al een nieuw wachtwoord aangevraagd met het emailadres @t-mobilethuis.nl, maar ik heb nog steeds geen mail ontvangen. Zouden jullie mij kunnen helpen?

Gr. Jennifer

Reputatie 6
Badge +7

@ashugudia Apologies for the late reply, it looks like you already contacted us by phone, if there is anything else I can do for you do let me know!

Hi @Jennifer887, is het inmiddels gelukt om in te loggen? Ik heb meteen met je meegekeken en alles staat goed dus je zou een bericht voor een wachtwoord reste moeten ontvangen. Misschien een beetje een open deur maar heb je ook de ongewenste e-mail nagekeken? Mocht het echt niet lukken stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum, de laatste vier cijfers van het bankrekeningnummer en het e-mailadres waar het om gaat, dan kijk ik graag of ik de reset voor je uit kan voeren!