Beantwoord

T-mobile thuis met tele2 mobiel abonnement

• 14 mei 2020
  • 6 reacties
  • 333 Bekeken

Beste, 

Ik heb een mobiel abbonnement bij Tele2, waar ik nog een jaar aan vast zit. Echter wil ik vanaf juli klant worden van T-Mobile thuis in een nieuwbouwwoning. Ik kan helaas van tele2 nog niet overstappen naar t-mobile maar aangezien jullie nu samen zijn gegaan, is het mogelijk om de korting die je krijgt bij een t-mobile mobiel abbonement in combinatie met T-mobile thuis alvast aan te zetten? 

Of dat jullie mijn tele2 abbonnement overnemen?

icon

Beste antwoord door Jason 15 mei 2020, 09:57

Hoi @basdej, wat gaaf dat je gaat verhuizen, gefeliciteerd met je nieuwe woning! Tof dat we met je mogen meeverhuizen! 😁

Wat @Waqqas aangeeft klopt als een bus. We zijn nog twee gescheiden operaties die weliswaar onder hetzelfde dak opereren, maar wel als separate Telecom aanbieders te werk gaan. Op het huidige Klantvoordeel heeft de fusie van T-Mobile en Tele2 dus geen impact.

Je stelt een goede vraag! Jouw Tele2 abonnement overnemen kan niet, dan zou je de afkoopsom betalen van het resterend aantal maanden. Wat natuurlijk wel kan, is het volgende: ik probeer creatief mee te denken zodat je toch vrij snel van de Uit & Thuis voordelen gebruik kunt maken. Kun je jouw Tele2 mobiele abonnement niet op het laagste maandbedrag zetten (is het een Sim Only?) en dan alvast een nieuw contract starten zodra je verhuisd bent? Dan pak je wel de voordelen van Go Unlimited + T-Mobile Thuis mee, maar betaal je wellicht relatief gezien minder. Het is slechts een ideetje en als dit niet lucratief is, dan zetten we het weer terug in de ijskast.

Long story short, we verwelkomen je met superveel plezier bij T-Mobile Thuis en kunnen niet wachten tot ook jij van alle Klantvoordelen gebruik kunt maken. Mocht je hulp nodig hebben bij de verhuizing, geef een seintje! 😉🚚 Stay safe en tot snel!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @basdej 

Tele2 is wel overgenomen door T-mobile maar tele2 blijft nog bestaan als eigen bedrijf met eigen abonnementen.

Hierdoor is dat helaas nog niet mogelijk om een tele2 abonnement met een T-mobile abonnement te combineren voor extra korting of T-mobile het abonnement laten overnemen.

Je zult helaas nog even moeten afwachten totdat je mobiele overstap naar T-Mobile ook rond is tenzij je beslist Tele2 vervroegd op te zeggen.

T-Mobile mobiel en thuis moeten beiden actief zijn om klantvoordeel te krijgen.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @basdej, wat gaaf dat je gaat verhuizen, gefeliciteerd met je nieuwe woning! Tof dat we met je mogen meeverhuizen! 😁

Wat @Waqqas aangeeft klopt als een bus. We zijn nog twee gescheiden operaties die weliswaar onder hetzelfde dak opereren, maar wel als separate Telecom aanbieders te werk gaan. Op het huidige Klantvoordeel heeft de fusie van T-Mobile en Tele2 dus geen impact.

Je stelt een goede vraag! Jouw Tele2 abonnement overnemen kan niet, dan zou je de afkoopsom betalen van het resterend aantal maanden. Wat natuurlijk wel kan, is het volgende: ik probeer creatief mee te denken zodat je toch vrij snel van de Uit & Thuis voordelen gebruik kunt maken. Kun je jouw Tele2 mobiele abonnement niet op het laagste maandbedrag zetten (is het een Sim Only?) en dan alvast een nieuw contract starten zodra je verhuisd bent? Dan pak je wel de voordelen van Go Unlimited + T-Mobile Thuis mee, maar betaal je wellicht relatief gezien minder. Het is slechts een ideetje en als dit niet lucratief is, dan zetten we het weer terug in de ijskast.

Long story short, we verwelkomen je met superveel plezier bij T-Mobile Thuis en kunnen niet wachten tot ook jij van alle Klantvoordelen gebruik kunt maken. Mocht je hulp nodig hebben bij de verhuizing, geef een seintje! 😉🚚 Stay safe en tot snel!

Reputatie 6
Badge +5

Het is echt een gemiste kans dat T-Mobile dit niet doet. Veel jongeren zitten aan Tele2 vast. Deze mensen gaan of zijn opzoek naar een eigen woning. Tele2 verkoopt nauwelijks nog vaste diensten en verwijst bijna alle klanten door naar T-Mobile Thuis. Als je deze mensen klantvoordeel  zou bieden dan zou je al deze potentieel nieuwe klanten aan het merk T-Mobile kunnen binden. Nu maakt het voor Tele2 klanten niet uit of ze voor Ziggo, KPN of T-Mobile kiezen. 

Echt, ik snap niet wat de marketing afdeling bij jullie aan het doen is. 

Reputatie 7
Badge +7

@stefan.1997 Je maakt een aantal goede punten! Er wordt voortdurend gekeken naar de mogelijkheden om op elk vlak te verbeteren. Zeker voor de ultieme klantbeleving zijn onze marketeers continu bezig om het zo goed en aantrekkelijk mogelijk neer te zetten. 

Ik ben het overigens volledig met je eens dat er op ingespeeld kan worden. Het is een mooie manier om nog meer klantbinding te creëren en de ruimte tussen Tele2 en T-Mobile op te vullen. Zeker een puntje dat aandacht verdient. Thanks voor je feedback! 😁👍

Reputatie 5
Badge +6

T-mobile is premium brand, daar betaal je premium prijzen voor. Als je die combineert krijg je voordelen en kortingen en kom je op prijsniveau zoals hun andere (B) merken Tele2 en Ben. Als je al het prijsvoordeel van een goedkoop Tele2 mobiel hebt krijg je daar niet nog eens voordeel op als je 1 premium brand product koopt. Was met KPN en Telfort niet anders. 2 x hoofdprijs betalen = korting naar normaal tarief.

Reputatie 5
Badge +4

Sowieso onzin die koppelverkoop, T-Mobile heeft in de beloften voor de fusie aangegeven klanten niet in een gouden kooi te zetten zoals KPN, waarbij ze korting verliezen als je één van de producten opzegt. Door die korting alleen bij meerdere producten te blijven aanbieden gaan ze nog steeds in tegen hun eigen beloften. Wanneer gaat T-Mobile die belofte nu eens nakomen?

Reageer