Beantwoord

T-Mobile Thuis overdragen aan nieuwe contractant

Reputatie 2
Ik ga verhuizen en zou graag mijn T-mobile thuis abonnement overdragen aan iemand die op het oude adres blijft wonen. Hoe regel ik dat? Op de site vind ik alleen informatie voor mobiele telefoonabonnementen.

groeten,

Lodewijk
icon

Beste antwoord door Sander 14 augustus 2017, 13:59

Hoi Lodewijk,

Goede vraag. We hebben inderdaad wel informatie over verhuizen, maar niet over contractovername. Ik leg daarom graag hier uit hoe je zoiets aan kunt pakken. Het maakt gelukkig helemaal niets uit of je nog binnen of buiten je jaarcontract bent.

Overdracht
Als je jouw abonnement wilt overdragen aan iemand anders, dan hebben wij het volgende nodig:

• Een kopie van een identiteitsbewijs van jou
  • Een kopie van een identiteitsbewijs van de nieuwe contractant.
  • Kort briefje met uitleg wie welk abonnement overneemt van wie, ondertekend door beiden. Vergeet niet de datum en jullie namen te vermelden. Geef ook aan om welk abonnement het gaat!
  • Kopie van de bankpas van de nieuwe contractant.
  • Het telefoonnummer en e-mailadres van de nieuwe contractant.
  • Een datum waarop je de wijziging in wilt laten gaan.

Opsturen
Dit kun je samen met een nieuw contact e-mailadres sturen naar de klantenservice via Facebook of Twitter in een privébericht. Dan wordt die overname meteen geregeld! Via het forum is het niet mogelijk om privé een document toe te voegen en bovenstaande documenten kun je beter niet openbaar zetten. In de meeste gevallen is een omzetting dan zeker mogelijk!

Succes met de verhuizing! 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Lodewijk,

Goede vraag. We hebben inderdaad wel informatie over verhuizen, maar niet over contractovername. Ik leg daarom graag hier uit hoe je zoiets aan kunt pakken. Het maakt gelukkig helemaal niets uit of je nog binnen of buiten je jaarcontract bent.

Overdracht
Als je jouw abonnement wilt overdragen aan iemand anders, dan hebben wij het volgende nodig:
  • Een kopie van een identiteitsbewijs van jou
  • Een kopie van een identiteitsbewijs van de nieuwe contractant.
  • Kort briefje met uitleg wie welk abonnement overneemt van wie, ondertekend door beiden. Vergeet niet de datum en jullie namen te vermelden. Geef ook aan om welk abonnement het gaat!
  • Kopie van de bankpas van de nieuwe contractant.
  • Het telefoonnummer en e-mailadres van de nieuwe contractant.
  • Een datum waarop je de wijziging in wilt laten gaan.

Opsturen
Dit kun je samen met een nieuw contact e-mailadres sturen naar de klantenservice via Facebook of Twitter in een privébericht. Dan wordt die overname meteen geregeld! Via het forum is het niet mogelijk om privé een document toe te voegen en bovenstaande documenten kun je beter niet openbaar zetten. In de meeste gevallen is een omzetting dan zeker mogelijk!

Succes met de verhuizing! 🙂

Reageer