Beantwoord

T-Mobile Thuis pakket eerder activeren

Is het mogelijk dat wanneer je de tmobile thuis pakket binnen heb gekregen meteen aangesloten kan worden of moet ik toch wachten tot de afgesproken leveringsdatum?
icon

Beste antwoord door Snotaapje 7 maart 2017, 19:07

Hoi Charella,

Welkom bij de Magenta Familie :)
Wat leuk dat je je pakket hebt ontvangen. Jammer genoeg is het niet mogelijk. Je diensten worden pas geactiveerd op de datum die je op je brief hebt gevonden. Als je het voor die datum wilt aansluiten werken je diensten niet goed. Zoals BeMu vraagt heb je een ADSL pakket of Glasvezel. Voor Glasvezel moet je ook tevens wachten op je monteur. Glasvezel kan je namelijk niet zelf aansluiten.
Ik hoop dat ik je vraag beantwoord!

- Snotaapje

(Voor de Moderators, als ik alles totaal fout zeg willen jullie het verbeteren 🙂 Alvast Bedankt!)

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Dat ligt er aan of je op glasvezel of het oude DSL wordt aangesloten, is het DSL is het makkelijk zelf te doen, een beetje handig iemand heeft het binnen een half uur gefixt, het aansluiten van het DSL stelt net als het aansluiten van het installatie pakket van Ziggo niets voor.

Echter voor glasvezel is het totaal anders, hiervoor is het beslist nodig dat er een monteur langs komt om het modem aan te sluiten aan de glasvezel-aansluiting in de woning, dit mag absoluut niet zelf gedaan worden, zelfs het zegel op de doos waarin het modem zit mag niet verbroken zijn.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Charella,

Welkom bij de Magenta Familie :)
Wat leuk dat je je pakket hebt ontvangen. Jammer genoeg is het niet mogelijk. Je diensten worden pas geactiveerd op de datum die je op je brief hebt gevonden. Als je het voor die datum wilt aansluiten werken je diensten niet goed. Zoals BeMu vraagt heb je een ADSL pakket of Glasvezel. Voor Glasvezel moet je ook tevens wachten op je monteur. Glasvezel kan je namelijk niet zelf aansluiten.
Ik hoop dat ik je vraag beantwoord!

- Snotaapje

(Voor de Moderators, als ik alles totaal fout zeg willen jullie het verbeteren 🙂 Alvast Bedankt!)
Snotaapje schreef:

Off topic, wil niet vervelend zijn. Maar als je niet zeker weet of je iets goed of fout schrijft, schrijf het dan niet! Anders moeten de moderatoren de vragen controleren en je antwoord. Dat lijkt me onbegonnen werk 🆒 :$

On topic, je hebt helemaal gelijk! Je kunt pas beginnen met aansluiten, ASDL aansluiting, NA de installatiedatum, zoals deze staat beschreven in de installatievideo. Glasvezel MOET er altijd een monteur langs komen, die zal alles voor je aansluiten!

Fijne dag!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Charella,

Wat leuk dat je voor T-Mobile Thuis hebt gekozen, van harte welkom! 🙂 Ik zie dat Snotaapje al het juiste antwoord heeft gegeven op jouw vraag! Mocht je nog aanvullende vragen, stel die dan gerust!

@Serviceweb,
Het antwoord van Snotaapje klopt helemaal en hij wil gewoon een andere klant helpen. Dit forum is een klant-helpt-klant forum, dus wij vinden het juist tof om te zien dat Snotaapje andere klanten helpt. En het is onze taak als moderators om alle berichten te controleren. Dat doen we altijd al en is gewoon ons werk. Dus zeker geen onbegonnen werk 😉 En Snotaapje geeft ook netjes aan dat wij hem mogen verbeteren (wat in dit geval niet nodig is). Overigens wil ik jou wel waarschuwen dat je precies hetzelfde antwoord geeft als dat er al is gegeven. Dat is niet de bedoeling en ik wil je ook vragen om daar in het vervolg op te letten.
Mijn welgemeend excuus!

Reageer