Beantwoord

T-Mobile Thuis verlengen

• 18 januari 2018
  • 2 reacties
  • 725 Bekeken

Zojuist contact gehad met jullie 'Sales'-team. Aangezien mijn abonnement binnenkort verloopt, wilde ik graag de opties voor verlenging weten, en dan vooral welke korting er mogelijk is. Hierop kreeg ik te horen dat ik bij verlenging €10,- korting kan krijgen de eerste 6 maanden en daarna weer de volle pond moet betalen.

Gezien het feit dat nieuwe klanten een korting van €20,- ontvangen op hetzelfde pakket, begrijp ik de aanbieding niet helemaal en is het voorstel een beetje een domper. Investeren in je bestaande klanten lijkt mij een belangrijk streven van een groot bedrijf als T-Mobile, niet waar? De huidige aanbieding heeft er toe geleid dat ik nu verder kijk naar andere providers om over te stappen of hetzelfde abonnement weer opnieuw aan te vragen. Dit laatste gaat voor beide partijen veel tijd, geld en energie kosten vanwege aansluitkosten.

Mijn vraag is nu of jullie misschien nog eens goed naar de aanbieding zouden willen kijken en met een verbeterd voorstel willen komen. Ik ben momenteel tevreden klant en ik denk dat we daar dan samen best uit kunnen komen.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie!
icon

Beste antwoord door Brian 19 januari 2018, 16:36

Hi LeBrowns, wat Hidden zegt klopt helemaal. Als aanvulling daar op, als nieuwe klant ontvang je inderdaad een éxtra hoge korting waar jij ook gebruik van hebt gemaakt bij de start van je abonnement. We hopen natuurlijk dat je ook klant blíjft, daarom ontvang je bij je verlenging opnieuw een korting! Deze is inderdaad wel iets lager dan de korting bij je aanmelding maar we bieden al onze klanten dezelfde korting, dat vinden we wel zo eerlijk!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo LeBrowns,

Elk bedrijf investeert in nieuwe klanten en komen met aanbiedingen.
Het is bedoeld als extra zetje om je over de streep te halen. als iedere klant elk jaar van die aanbieding gebruik wil maken dan zullen de prijzen om hoog moeten.
Een nieuwe klant kost geld inplaats van winst maken ze verlies het eerste jaar.
De gedachte is dat een tevreden klant blijft, je weet nu wat je heb. het is niet zo als energie waar je kan overstappen van facturerings bedrijf. het is fysiek een ander netwerk.
Reputatie 7
Badge +8
Hi LeBrowns, wat Hidden zegt klopt helemaal. Als aanvulling daar op, als nieuwe klant ontvang je inderdaad een éxtra hoge korting waar jij ook gebruik van hebt gemaakt bij de start van je abonnement. We hopen natuurlijk dat je ook klant blíjft, daarom ontvang je bij je verlenging opnieuw een korting! Deze is inderdaad wel iets lager dan de korting bij je aanmelding maar we bieden al onze klanten dezelfde korting, dat vinden we wel zo eerlijk!

Reageer