Beantwoord

T-Mobile Thuis verlengen/acties

mijn abonnement loopt bijna af! T-Mobile thuis!

Alleen kan ik niks vinden over acties als je lid blijft .. of zijn deze er ook niet?
als ik overstap dan krijg ik ergens anders natuurlijk de 1e paar maanden kortingen .. dit scheelt een hoop
Zelf twijfel ik nog wel! erg jammer dat je de tv gids niet kan terug kijken automatisch van een week! en tegenwoordig alleen ma via je mobiel/internet/iPad? ook al heb ik natuurlijk het opneem pakker erbij! maar toch vergeet ik het wel is in te voeren :P

en ik mis de duitse zenders! maar het werkt altijd prima en ben er wel tevreden over!
Sorry geen idee waar ik dit topic aan kon maken
icon

Beste antwoord door Brian 13 juni 2018, 16:17

[Moderator edit 11-02-20] Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800 0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! :relaxed:

Hi cinnepin86, je kan zeker opnieuw gebruik maken van korting als je verlengt! En je hebt goeie timing want we hebben sinds juni 2018 ons nieuwe Klantvoordeel gelanceerd waarmee je nóg meer voordeel ontvangt! 🙂 Je kunt verlengen via Twitter, Facebook of ons gratis nummer 0800-0092. Daar kunnen we een aanbod doen dat specifiek bij jouw abonnement en wensen past. Leuk dat je bij ons blijft!

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @henkroely,

Wat leuk om te lezen dat je weer wilt verlengen, daar zijn we blij mee! Via deze weg kan ik je geen aanbod doen, wil je even telefonisch contact opnemen met mijn lieve collega's op het nummer 0800-0419? Dit kan op werkdagen tussen 08:00 - 21:00 en op zaterdag tussen 08:00 - 18:00. Je kunt dan alle mogelijke opties met mijn collega's bespreken. Ik weet zeker dat we iets moois voor je hebben! 

Hallo, ik zou mijn abonnement wel willen verlengen. Zijn er nog aanbiedingen?

Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Amaliah,

Leuk dat je wilt verlengen! Daar zijn we natuurlijk erg blij mee. Verlengen is één van de weinige dingen die je niet direct op de Community kunt regelen. Je kunt hiervoor wél een berichtje sturen via Facebook, Twitter of chat of met ons bellen. Zie voor alle klantcontactkanalen dit topic: contact met de klantenservice.

Ik hoop dat nog lang bij ons blijft! 🙂
Hoi!

Ik zag net dat mijn contract van T-mobile thuis op 12-12-18 afgelopen is, maar ik wil graag verlengen met acties, heb alleen geen idee hoe ik dit moet doen! Kan iemand me verder helpen? Ik heb trouwens wel diensten en betaal nog steeds
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @sunflower0805,

Je kunt er maar beter op tijd bij zijn, toch?! Wat leuk dat je zit te denken om bij ons te verlengen. We hebben zeker een mooi aanbod voor je klaarliggen. Je kunt hiervoor bellen naar 0800-0092. Wil je liever dat wij jou bellen, kun je mij dan in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Ik kijk ernaaruit om je te mogen blijven helpen met jouw T-Mobile Thuis abonnement!
Hallo,
Wellicht nog wat voorbarig, 1 januari 2019 loopt ons contract af, maar wij zijn ons inmiddels al wel weer aan het oriënteren.
Wij zie graag een mooi nieuw aanbod van jullie tegemoet, zodat we niet eens aan over overstappen hoeven na te denken. Bijvoorbeeld weer de eerste 6 mnd korting...
Mvg
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Ansb,

Natuurlijk! Ik vind het alleen maar leuk dat jij bij ons wilt verlengen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, 06-nummer en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat je gebeld wordt!
Ik wil ook graag mijn tmobile thuis verlengen maar natuurlijk alleen met een mooi aanbod, betaal nu weer de volle pond word een beetje te duur. Kan iemand mij bellen? Of mailen? Mvg
Reputatie 7
Badge +8

[Moderator edit 11-02-20] Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800 0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! :relaxed:

Hi cinnepin86, je kan zeker opnieuw gebruik maken van korting als je verlengt! En je hebt goeie timing want we hebben sinds juni 2018 ons nieuwe Klantvoordeel gelanceerd waarmee je nóg meer voordeel ontvangt! 🙂 Je kunt verlengen via Twitter, Facebook of ons gratis nummer 0800-0092. Daar kunnen we een aanbod doen dat specifiek bij jouw abonnement en wensen past. Leuk dat je bij ons blijft!

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Cinnepin86,

Natuurlijk zijn er mogelijkheden bij verlengen. Je kunt natuurlijk afwachten of T-Mobile contact met jou opneemt. Maar je kunt ook zelf het initiatief nemen, zoals je nu ook doet. Je zult dan een aanbieding krijgen. Voor zover ik weet is dit een korting voor 6 maanden bij een verlenging van 1 jaar.

Wellicht kan webcare - als jij dat wilt - je hierbij helpen met een terugbelverzoek?! :)

Goede verbeterpunten trouwens.

Reageer