Beantwoord

T-Mobile Thuis Voordeel voor bestaande abonnees

• 2 maart 2017
  • 2 reacties
  • 800 Bekeken

Waarom kunnen huidige abonnees geen gebruik maken van de actie "2e TV Box gratis; Zolang je Internet en TV hebt". Je hebt immers beide diensten en helaas (zo vertelde de Helpdesk) kan dit niet geactiveerd worden. Omdat mijn contract al een jaar geleden de einddatum gepasseerd heeft, vroeg ik of ik geen nieuw contact kon afsluiten.
Wanneer ik voor deze optie zou kiezen, had ik een paar weken zonder diensten gezeten. Aangezien het alleen een "formele" produre is (ik ben al klant, en heb de spullen) zou ik willen weten waarom er voor deze strategie gekozen is (immers heb ik nu een maandelijkse opzegtermijn, en het juist in het voordeel is van T-Mobile om mij weer een jaar te kunnen "contracteren")?
icon

Beste antwoord door Gino 9 maart 2017, 12:30

Hi!

Een precieze onderbouwing heb ik niet voor jullie. Er is gekozen om een andere aanbieding te hebben voor bestaande klanten dan voor nieuwe klanten. Via het forum kan ik je niks anders aanbieden, maar mijn vrienden van de verlengingsafdeling (0800 0092 optie 5) kunnen jullie hierover adviseren. :)

Groetjes,

Gino
Bekijk origineel

2 reacties

Zelfde ervaring inderdaad, ik geniet nu van T-Mobile thuis alles in 1 welke afloopt over een maand. Maar als ik wil verlengen voor een jaar krijg ik slechts 60 euro korting. Als ik een nieuw abbonement afsluit krijg ik tot 150 euro korting (breedbandwinkel).
Ook de 20 euro korting voor 6 maanden (120 euro) waarmee T-Mobile adverteerd op google blijkt niet geboden te kunnen worden (de link op google werkt niet en via de klantenservice gaat men maar tot 10 euro voor 6 maanden).

Enige oplossing is huidige abbo opzeggen en een nieuwe afsluiten met als gevolg 3 tot 6 weken geen diensten. Kan iemand me helpen hoe ik toch een korting kan bemachtigen zonder een maand zonder diensten te zitten.

PS;mij werd wel de gratis tweede box aangeboden omdat ik die bij Vodafone ook al had
Reputatie 1
Hi!

Een precieze onderbouwing heb ik niet voor jullie. Er is gekozen om een andere aanbieding te hebben voor bestaande klanten dan voor nieuwe klanten. Via het forum kan ik je niks anders aanbieden, maar mijn vrienden van de verlengingsafdeling (0800 0092 optie 5) kunnen jullie hierover adviseren. :)

Groetjes,

Gino

Reageer