Beantwoord

T-Mobile verhoogt prijs en snelheid van abonnementen voor dsl-internet

• 16 augustus 2017
  • 12 reacties
  • 861 Bekeken

Reputatie 2
Bron: https://tweakers.net/nieuws/128407/t-mobile-verhoogt-prijs-en-snelheid-van-abonnementen-voor-dsl-internet.html#r_10382023

https://thuisservice.t-mobile.nl/nu-regelen/voorwaarden-en-tarieven/

Beste T-Mobile,

ik heb nu een 20 mb internet abbo.
Dit wordt dus niet verhoogd maar er wordt wel even 3.5 euro extra gevraagd als ik een wijziging in mijn abbo wil?
Geldt dat ook als ik bijvoorbeeld bellen eraf wil hebben?

En waarom wordt de prijs wel verhoogd terwijl problemen niet op worden gelost. Ik verwijs naar de zapsnelheid bijvoorbeeld.

En wat als ik het met deze prijsstijging niet eens ben? Mag ik dan opzeggen?

Oja en waarom moet ik dit nieuwtje nou via tweakers vernemen en niet hier op het forum. Ik zie het hier nog nergens staan. Geen mail van tmobile, NIETS?
icon

Beste antwoord door Sander 16 augustus 2017, 13:25

Hoi dikkedikkie,

Vanaf vandaag is er een nieuw aanbod voor nieuwe T-Mobile Thuis klanten. Voor al onze bestaande klanten verandert er eigenlijk niets! Ik zal hier de wijzigingen bespreken:

Wijzigingen
  • Op DSL gaan we de volgende snelheden aanbieden: 20/50/100 Mb/s in plaats van 20/40/80. Nu komt het meer overeen met onze glasvezelsnelheden. De prijs voor DSL 20 gaat iets omhoog.
  • In sommige gevallen boden we ook 20 Mb/s op glasvezel aan, hier stoppen we mee.
  • Het beltarief gaat van € 0,11 naar € 0,12 per minuut.
  • Je kunt vanaf nu ook kiezen voor FOX Sports Eredivisie (à € 7,50) als je alleen de nationale wedstrijden wilt zien en dus niet het compleet pakket à € 12,50 per maand hoeft te kiezen.
  • Deze nieuwe voorwaarden gelden voor onze nieuwe klanten (vanaf vandaag). Het geldt pas voor onze bestaande klanten als zij hun abonnement voor een jaar verlengen of als zij dat gedeelte van het pakket aanpassen waar de verandering bij hoort. Ga je dus van DSL 20 naar DSL 50, dan betaal je het nieuwe maandbedrag. Ga je van Bellen Plus naar Bellen start, dan betaal je vanaf de wijzigingsdatum het nieuwe tarief. Ook als je verhuist, dan geldt dit als een nieuw abonnement. Voor onze bestaande klanten verandert er niets aan de voorwaarden of de prijzen.

Al met al, geen wereldschokkende zaken. Zoals je ziet, voor onze bestaande klanten verandert er niets aan hun maandbedrag of aanbieding, die blijft gewoon gelden. Mede hierom is ervoor gekozen om hier geen forumtopic over te maken. Het is niet erg dat dit er nu toch is. Eigenlijk wel goed ook, het is geen geheim! 😉 Sterker nog, het is een mooi aanbod!
Bekijk origineel

12 reacties

ja wel binnen een maand. Heb je trouwens wel bericht gekregen van je verhoging? Want misschien verhogen ze het niet bij jou.
En let op op mijn woorden, dan komt er binnenkort een combikorting van 5 euro. Een gedeeltelijke sigaar uit eigen doos.
Reputatie 2
Er is hier geen enkel bericht ontvangen.
Het enige dat men wel weet te sturen is mijn factuur.

Combikorting heb ik niets aan. Na de ervaringen met tmobile thuis durf ik het niet aan om ook mobiel erbij te nemen.

@tmobile :kunnen jullie alsnog mijn vragen beantwoorden? Ik heb per abuis bij Hakuin op "beste antwoord" gedrukt.
Deze vragen dus:
Dit wordt dus niet verhoogd maar er wordt wel even 3.5 euro extra gevraagd als ik een wijziging in mijn abbo wil?

En waarom wordt de prijs wel verhoogd terwijl problemen niet op worden gelost. Ik verwijs naar de zapsnelheid bijvoorbeeld.

Oja en waarom moet ik dit nieuwtje nou via tweakers vernemen en niet hier op het forum. Ik zie het hier nog nergens staan. Geen mail van tmobile, NIETS?
Ik weet niet of het klopt, maar voor bestaande klanten schijnt de prijs gelijk te blijven.
Ik ga nu zeker niet naar tmobile thuis.
Reputatie 2
Ik weet niet of het klopt, maar voor bestaande klanten schijnt de prijs gelijk te blijven.
Ik ga nu zeker niet naar tmobile thuis.

ja dat weet ik wel echter ik wilde nog wat wijzigingen in mijn abbo doen. zo moet tv eraf en bellen ook.
Maar om dan ineens zoveel geld neer te tellen voor mijn abbo dat vind ik wel echt belachelijk
Reputatie 7
Badge +6
Hoi dikkedikkie,

Vanaf vandaag is er een nieuw aanbod voor nieuwe T-Mobile Thuis klanten. Voor al onze bestaande klanten verandert er eigenlijk niets! Ik zal hier de wijzigingen bespreken:

Wijzigingen
  • Op DSL gaan we de volgende snelheden aanbieden: 20/50/100 Mb/s in plaats van 20/40/80. Nu komt het meer overeen met onze glasvezelsnelheden. De prijs voor DSL 20 gaat iets omhoog.
  • In sommige gevallen boden we ook 20 Mb/s op glasvezel aan, hier stoppen we mee.
  • Het beltarief gaat van € 0,11 naar € 0,12 per minuut.
  • Je kunt vanaf nu ook kiezen voor FOX Sports Eredivisie (à € 7,50) als je alleen de nationale wedstrijden wilt zien en dus niet het compleet pakket à € 12,50 per maand hoeft te kiezen.
  • Deze nieuwe voorwaarden gelden voor onze nieuwe klanten (vanaf vandaag). Het geldt pas voor onze bestaande klanten als zij hun abonnement voor een jaar verlengen of als zij dat gedeelte van het pakket aanpassen waar de verandering bij hoort. Ga je dus van DSL 20 naar DSL 50, dan betaal je het nieuwe maandbedrag. Ga je van Bellen Plus naar Bellen start, dan betaal je vanaf de wijzigingsdatum het nieuwe tarief. Ook als je verhuist, dan geldt dit als een nieuw abonnement. Voor onze bestaande klanten verandert er niets aan de voorwaarden of de prijzen.

Al met al, geen wereldschokkende zaken. Zoals je ziet, voor onze bestaande klanten verandert er niets aan hun maandbedrag of aanbieding, die blijft gewoon gelden. Mede hierom is ervoor gekozen om hier geen forumtopic over te maken. Het is niet erg dat dit er nu toch is. Eigenlijk wel goed ook, het is geen geheim! 😉 Sterker nog, het is een mooi aanbod!
Reputatie 7
Badge +6

@tmobile :kunnen jullie alsnog mijn vragen beantwoorden? Ik heb per abuis bij Hakuin op "beste antwoord" gedrukt.
Deze vragen dus:

Hoi dikkedikkie,

Ik kan je geruststellen. De nieuwe tarieven gaan alleen gelden voor die dienst die je wijzigt. Als je telefonie uit je pakket haalt, dan blijft de prijs voor jouw Internet dienst ongewijzigd. 🙂 En andersom, als je jouw internetsnelheid verhoogt, dan blijft je beltarief ongewijzigd.

Wees gerust, dat blijft een prioriteit voor ons. De mensen van strategie en marketing staan los van techniek. Onze technische mensen zijn dus niet uit de running geweest in verband met deze wijziging.

Ik kan het niet genoeg benadrukken: voor onze bestaande klanten is er gèèn sprake van een prijsstijging. Als je de nieuwe voorwaarden minder vindt, dan ben jij op tijd klant geworden!
Reputatie 7
Badge +20
Blij dat ik nog niet ben overgestapt. Ziggo is ook niet altijd fijn maar T-mobile weet ook wel raad met de prijzen.
Reputatie 7
Badge +6
Ik wil trouwens nog even benadrukken dat er hier meer sprake is van een prijsaanpassing!

• De prijs van DSL20 gaat van € 23,50 naar € 27,-. Die gaat dus € 3,50 omhoog.
  • DSL40 (€ 26,50) wordt DSL50 voor € 27,50
  • DSL80 voor € 33,50 wordt DSL100 voor € 29,50. Een snelheidsverhoging met een prijsverlaging!

Als ik alles bij elkaar zet, kan ik dit echt geen prijsverhoging noemen, meer een prijsaanpassing. Eens?

NB. Dit geldt dus alleen voor de nieuwe klanten!
Reputatie 2
Badge +2
En waarom is 20/20 glasvezel verdwenen? Betekend dat dat je die niet kan verlengen met korting? Anders is 1000/1000 bij Tweak voor mij met een Ziggo tv abo bijna dezelfde prijs als een 50/50 of 100/100 T-Mobile abo.
Reputatie 7
Badge +10
20Mbit glasvezel is inderdaad niet meer beschikbaar op glasvezel en word nu geleverd op dsl. zolang je 20 mbit heb dan kan je deze behouden.
Reputatie 2
Badge +2
Ja, dat was vorige keer ook al zo met 30/30 dat je het gewoon kan laten doorlopen (maar uiteindelijk ook gedwongen naar 50/50 of afsluiting).
De vraag is of je dan nog wel een verlengingsaanbod kan krijgen aangezien dit abo niet meer aangeboden wordt. Maar dat is nog een paar maanden weg ... (DSL is hier sowieso niet meer te krijgen of met 6mbps max 😉 )
Reputatie 7
Badge +6
Hey apis4, goede vraag! Ik weet niet precies waarom het 20 Mb/s op glasvezel aanbod niet meer wordt aangeboden. Je zult dit, ook bij verlenging, niet meer kunnen kiezen. Let wel, het verlengaanbod geldt voornamelijk voor het alles-in-één pakket. Heb je dat? Dan is het een afweging tussen de verlengkorting en hogere snelheid of een lager standaard maandbedrag.

Reageer