Beantwoord

Te hoge factuur na verlenging T-Mobile Thuis

• 15 december 2018
  • 1 reactie
  • 519 Bekeken

Hoi,

Ik heb verlengd en nu heb ik een factuur zonder kortingen gekregen 52 euro ipv 33 euro. Zal te maken hebben met het veranderen van de oude combi voordeel naar nieuwe combi voordeel en het niet direct kunnen inzetten van de kortingsmogelijkheden(pas op 11 december), maar ik verwacht dan niet dat ik Fox Eredivisie moet betalen en niet de bijbehorende korting meer krijg. Willen jullie dat herstellen aub?

Mvg,

Pepijn.
icon

Beste antwoord door Sterre 18 december 2018, 14:15

Hi peptalk,

Je maakt me blij met jouw verlenging! Ik heb daarom meteen gekeken waar de rekening vandaan komt. Het systeem heeft inderdaad de hele maand december zonder kortingen berekend, terwijl jij tot 11 december nog recht hebt op Mobiel + Thuisvoordeel en vanaf 11 december de maandelijkse korting voor een half jaar ontvangt. Op de rekening van januari wordt deze korting alsnog verrekend. Verder heb ik een vergoeding voor je aangemaakt voor de periode van 26 november (de dag dat jij de verlenging hebt aangevraagd) tot 11 december (de dag dat jouw nieuwe contract ingaat), zodat je over deze periode ook nog de Mobiel + Thuisvoordelen ontvangt. Veel plezier met jouw T-Mobile Thuis!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hi peptalk,

Je maakt me blij met jouw verlenging! Ik heb daarom meteen gekeken waar de rekening vandaan komt. Het systeem heeft inderdaad de hele maand december zonder kortingen berekend, terwijl jij tot 11 december nog recht hebt op Mobiel + Thuisvoordeel en vanaf 11 december de maandelijkse korting voor een half jaar ontvangt. Op de rekening van januari wordt deze korting alsnog verrekend. Verder heb ik een vergoeding voor je aangemaakt voor de periode van 26 november (de dag dat jij de verlenging hebt aangevraagd) tot 11 december (de dag dat jouw nieuwe contract ingaat), zodat je over deze periode ook nog de Mobiel + Thuisvoordelen ontvangt. Veel plezier met jouw T-Mobile Thuis!

Reageer