Beantwoord

Tegemoetkoming voor storing Internet en TV

• 25 november 2020
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

Geachte dames, heren.

Graag wil ik weten of en hoe ik in aanmerking kan komen voor een creditering op de laatste factuur i.v.m. 9 dagen geen internet en TV.

De storing was weliswaar in een wijkkast van KPN maar door de stroperige analyse en aansturing van monteurs heb ik 9 dagen geen beschikking gehad over snel internet, terwijl dat voor mijn werk in de thuissituatie onontbeerlijk is.

Ook de communicatie laat te wensen over, want pas bij de 3e keer bellen kreeg ik het aanbod voor een week écht onbeperkt mobiel internet. Daar voor moest ik steeds een GB bijplussen en als ik dat te snel deed, dan werd de verbinding teruggebracht naar 40 KB i.p.v. 3 MB.

Met vriendelijk groet, Jan Oostdijk

icon

Beste antwoord door Boris 27 november 2020, 11:04

Hoi @oostj01 ,

Dank je wel voor je bericht! Ik heb de vergoeding direct voor je in orde gemaakt. Deze zal met de volgende factuur worden verrekend. Dat is natuurlijk wel zo eerlijk!

Ik zie dat je er inmiddels ervoor hebt gekozen om toch de overstap te wagen naar een andere provider. Weet dat je altijd welkom bent bij ons Thuis en hier op de Community en mocht het zo zijn dat onze paden zich weer kruizen in de toekomst, dan verwelkom ik je met open armen! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @oostj01 ,

Dank je wel voor je bericht! Ik heb de vergoeding direct voor je in orde gemaakt. Deze zal met de volgende factuur worden verrekend. Dat is natuurlijk wel zo eerlijk!

Ik zie dat je er inmiddels ervoor hebt gekozen om toch de overstap te wagen naar een andere provider. Weet dat je altijd welkom bent bij ons Thuis en hier op de Community en mocht het zo zijn dat onze paden zich weer kruizen in de toekomst, dan verwelkom ik je met open armen! 

Reageer