Beantwoord

Tele2 en klantvoordeel bij T-Mobile Thuis

Ik heb momenteel alleen een mobiel abonnement van Tele2 (al een paar jaar) en nog geen vast internet + tv thuis (van geen enkele aanbieder dus). Ik overweeg om T-Mobile Thuis te nemen, helemaal nu er een mooie aanbieding is. Nu dat Tele2 van T-Mobile is, is het op de een of de andere manier mogelijk om klantvoordeel te krijgen? En zo nee, is er al bekend of en wanneer het dan wel mogelijk gaat worden?
icon

Beste antwoord door CrisTien 30 juli 2019, 14:57

Hallo @Vistausss Welkom, Wat fijn dat je T-mobile thuis wil nemen.👍🏻

Heb je op jouw woonadres nog iemand met T-mobile kom je in aanmerking voor ‘vriendenkorting’

Tele2 is inderdaad overgenomen door T-Mobile maar het samenvoegen van beide bedrijven gaat stapsgewijs.

Jouw mobile abonnement valt dus niet onder de vriendenkorting.

Wanneer dat zal gebeuren durf ik niet te zeggen maar de komende maanden zeker niet volgens mij.

Misschien kan een moderator daar meer duidelijkheid over geven.

Tip: Stap je ook over met je mobile abonnement naar T-Mobile kom je uiteraard wel in aanmerking voor deze korting 😀

Weet je zo voldoende?

Groetjes.
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Heb je op jouw woonadres nog iemand met T-mobile kom je in aanmerking voor ‘vriendenkorting’
Tele2 is inderdaad overgenomen door T-Mobile maar het samenvoegen van beide bedrijven gaat stapsgewijs.

Wanneer dat zal gebeuren durf ik niet te zeggen maar de komende maanden zeker niet volgens mij.

Tip: Stap je ook over met je mobile abonnement naar T-Mobile kom je uiteraard wel in aanmerking voor deze korting 😀

Weet je zo voldoende?
Groetjes.

Weet je zo voldoende?
Groetjes.

Hallo

bedankt voor het snelle antwoord! Ik had het niet over vriendenkorting, maar over klantvoordeel dat je krijgt als je T-Mobile Mobiel hebt en dan Thuis afsluit. Maar goed, jammer dat het nog niet kan i.c.m. Tele2! Hoop dat dat nog wel gaat komen op korte termijn zodat ik Thuis kan afsluiten en kan genieten van klantvoordeel (korting + extra tv-pakket).
Reputatie 7
Badge +20
Sorry @Vistausss Ik bedoel ook klantvoordeel. Mijn fout excuus.🤭🙈
Reputatie 7
Badge +8
Hi @Vistausss, goed om te horen dat je overweegt om klant te worden, alvast van harte welkom! 🙂 Op dit moment zijn T-Mobile en Tele 2 nog twee gescheiden en ik verwacht dat dit nog wel een tijd zo gaat blijven. Ik zou dus niet wachten op een eventueel Klantvoordeel tussen T-Mobile en Tele 2. Maar uiteraard kan je wel met je mobiele abonnement overstappen zodat je dan wél van Klantvoordeel gebruik kan maken! 😉

Zelfde situatie hier, is hier inmiddels al verandering in gekomen?

Alvast dank voor de reactie.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Freak1981 

Op dit moment zijn T-Mobile en Tele 2 nog twee gescheiden en ik verwacht dat dit nog wel een tijd zo gaat blijven. Ik zou dus niet wachten op een eventueel Klantvoordeel tussen T-Mobile en Tele 2. Maar uiteraard kan je dus altijd met mobiel en thuis bij T-Mobile komen. 👍

Geen verandering dus.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Freak1981, we zijn nog twee gescheiden operaties die weliswaar onder hetzelfde dak opereren, maar wel als separate Telecom aanbieders te werk gaan. Op het huidige Klantvoordeel heeft de fusie van T-Mobile en Tele2 dus geen impact. Wat @Waqqas aangeeft klopt volledig. 

Het staat je natuurlijk altijd helemaal vrij om over te stappen op een mobiel abonnement van T-Mobile als je dat wilt! 😉

Dank voor de duidelijke en snelle reactie.

Helaas is de prijsstelling voor mij niet interessant genoeg om over te stappen op het moment en dus zal ik voor nu een andere keuze maken.  :sunglasses:

Reputatie 7
Badge +7

Heel graag gedaan @Freak1981! Als we je ergens anders bij kunnen helpen, geef een seintje. De Community is er altijd voor je. Stay safe and strong! 💪

Goedemorgen @Jason,

Gisterenavond een T-mobile Thuis abonnement afgesloten met het idee dat we € 5 korting per maand zouden krijgen omdat we beide een Tele2 Mobiel abonnement hebben. Bij het invullen van onze mobiele nummers wordt er gezegd dat het geen T-mobile nummers zijn. Is het inmiddels al mogelijk dat Tele2 abonnement ook gebruik kunnen maken van de korting of kan het nog steeds niet zoals hierboven is gezegd?

Hoor het graag!

Aisling

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Aismul Tele 2 bestaat nog steeds als eigen merk naast T-Mobile dus het is niet mogelijk om Tele 2 abonnementen met T-Mobile abonnementen te combineren. Mocht hier ooit sprake van gaan zijn dan zullen we dat zeker communiceren maar ik verwacht eigenlijk niet dat dit gaat gebeuren. :slight_smile:

Hier hetzelfde verhaal. Wij hadden alles bij Tele2, maar omdat wij bij Tele2 geen 3e tv kastje konden krijgen, zijn we doorverwezen naar T-Mobile thuis. Allemaal prima verlopen, maar we kunnen dus geen gebruik maken van het klantvoordeel. Ik begrijp dat het hele Tele2 mobiele netwerk nu ook is overgegaan... Is er nu dan wel iets mogelijk met klantvoordeel?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @melego, gaaf dat je gebruik wilt maken van de Klantvoordeelkortingen! Tele2 mobiele abonnementen dienen wel eerst over te worden gezet op een T-Mobile abonnement voordat een Klantvoordeelcombinatie mogelijk is.

Wanneer loopt je huidige Tele2 contract af? Het is heel goed mogelijk dat het nu aantrekkelijker is om over te stappen op een Go-abonnement

Na zoveel tijd wordt het duidelijk dat de combinatie oordeel tele2/t-mobile niet gaat werken. Voor internet wordt naar t-mobile verwezen, maar de korting komt er niet. Wat dan een uitkomst is, is een telefoonabonnement nemen bij t-mobile. Daar krijg je dan korting op, terwijl je nu bij Tele2 hetzelfde betaald als dan met korting. Dat schiet natuurlijk niet op, toch? 

Reputatie 6
Badge +12

Je mobiel wordt misschien even duur als bij Tele2. Maar je krijgt dan wel het premium merk voor diezelfde prijs. Zaken al gratis 5g toegang, winkels voor life support en esim worden dan mogelijk! Ook krijg je korting op je thuis aansluiting.

Reageer