Beantwoord

Telefonisch contact verloopt niet goed

• 7 maart 2018
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Vandaag via 0800-7123 een abonnement afgesloten voor internet en tv. Ik kreeg een email met de vraag het te bevestigen, maar die werkt niet. T-mobile gebeld en zij konden nergens iets van mij vinden. Ik zou later terug gebeld worden.
Twee uur later kreeg ik iemand aan de telefoon en zij kondnen nog niets vinden, maar verzochten mij weer 0800-7123 te bellen.
Ook daar is niets te vinden, niet via ordernummer en postcode. Ik moet het over twee dagen maar weer eens proberen.
Sorry, maar dat noem ik geen servce!
icon

Beste antwoord door Sterre 8 maart 2018, 13:07

Hoi AWaning!

Welkom op onze Community en een warm welkom bij T-Mobile Thuis! Ik zie al waar het knelpunt ligt. Het nummer dat je belde, is speciaal voor klanten die een mobiel abonnement bij ons afnemen. Ik vermoed dat mijn collega's daar niet goed hebben begrepen dat het om T-Mobile Thuis gaat. We hebben namelijk 2 aparte systemen, dus daarom hebben ze je niet kunnen vinden. Excuses hiervoor! In het vervolg kun je 0800 - 0092 bellen om direct met T-Mobile Thuis in contact te komen. Uiteraard help ik je ook graag online! Is het inmiddels gelukt met de e-mail? Zo niet, help ik je graag verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hoi AWaning!

Welkom op onze Community en een warm welkom bij T-Mobile Thuis! Ik zie al waar het knelpunt ligt. Het nummer dat je belde, is speciaal voor klanten die een mobiel abonnement bij ons afnemen. Ik vermoed dat mijn collega's daar niet goed hebben begrepen dat het om T-Mobile Thuis gaat. We hebben namelijk 2 aparte systemen, dus daarom hebben ze je niet kunnen vinden. Excuses hiervoor! In het vervolg kun je 0800 - 0092 bellen om direct met T-Mobile Thuis in contact te komen. Uiteraard help ik je ook graag online! Is het inmiddels gelukt met de e-mail? Zo niet, help ik je graag verder!

Reageer