Beantwoord

telefoon maakt geen verbinding meer met server

  • 27 januari 2020
  • 5 reacties
  • 218 Bekeken

Sinds gisteren maakt mijn telefoon geen verbinding mee met de emailserver.

Vreemd is dat ik het eerst ook op mijn desktop pc had, maar dat heb ik opgelost via instelling via webmail en aanpassing wachtwoord. Als ik deze verandering ook op mijn telefoon wil aanpassen via synchronisatie instellingen krijg ik een ‘kan geen verbinding met server’ melding. Juiste poort instelling klopt gewoon zover ik kan beoordelen..poort 993

icon

Beste antwoord door GuidoR 30 januari 2020, 14:45

Bleek dat er een storing was bij de server inkomende mail...moest IMAP.t ..vervangen door mail.t..

Vervolgens account op telefoon en pc verwijderd en opnieuw aangemaakt met nieuwe instellingen.

Bekijk origineel

5 reacties

Krijg vandaag ook de windows 10 mail app niet aan de praat..foutcode 0x80072f89

En niemand reageert..

 

Een telefoontje heeft het opgelost!

Reputatie 7
Badge +7

Excuses voor de late reactie @GuidoR, top dat het gelukt is! Wat bleek uiteindelijk de oorzaak/oplossing? 

Bleek dat er een storing was bij de server inkomende mail...moest IMAP.t ..vervangen door mail.t..

Vervolgens account op telefoon en pc verwijderd en opnieuw aangemaakt met nieuwe instellingen.

Reputatie 7
Badge +7

Wat fijn dat je de oplossing gevonden hebt en supertof dat je deze met ons deelt! Zo kunnen andere users het ook oplossen. Thanks! :smile:

Reageer