Beantwoord

Telemarketing - aanbod Segbroek

• 7 december 2019
  • 3 reacties
  • 198 Bekeken

Paar dagen geleden werd ik telefonish benaderd voor T-mobile glasvezel.

Aanbod klinkt aantrekkelijk en ik vroeg om informatie naar me toe zenden.

...maar ik krijg een mail met een welkoms bericht hoe T-mobile thuis mijn overstap gaat regelen?

Wat heb ik precies besteld? En wat zijn de kosten? Zijn er ook andere de opties?

In mijn T-mobile thuis vind ik alleen mijn huidige T-mobile-thuis bestelling en geen nieuwe in de wachtlijst.

De vraag is hoe kan ik zien wat er precies voor me is samengesteld voordat ik het pakket ontvangt? Neem aan dat bedenk tijd in gaat wanneer ik de pakket ontvangt? Of is het wanneer ik met glasvezel online kan gaan? Maar ik heb de voorkeur om vooraf te annuleren als het pakket niet overeen komt  met het snelle verkoop babbel.

icon

Beste antwoord door Brian 11 december 2019, 15:01

Hi @nocarrots4u, ik geef je graag meer informatie! Ik zie dat het hier gaat om ons nieuwe eigen Glasvezel netwerk in Segbroek. Op deze pagina vind je hier meer informatie over. De korte samenvatting is dat we bezig zijn met de aanleg van ons eigen Glasvezel netwerk met een snelheid van 1 Gbit. Met deze actie kan je overstappen van je huidige DSL aansluiting naar dit snellere netwerk. Heb je geen bevestiging per e-mail ontvangen van de bestelling? Het klopt overigens dat je deze niet terug ziet in My T-Mobile Thuis, dit is namelijk het account van je huidige abonnement en met de nieuwe bestelling wordt er een nieuw account aangemaakt.

Je bedenktijd is al gestart maar geen zorgen, je hebt nog 15 dagen te gaan 😉 Mocht je de bevestiging niet kunnen vinden stuur mij dan even een privébericht, dan geef ik je graag meer informatie!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hi @nocarrots4u, ik geef je graag meer informatie! Ik zie dat het hier gaat om ons nieuwe eigen Glasvezel netwerk in Segbroek. Op deze pagina vind je hier meer informatie over. De korte samenvatting is dat we bezig zijn met de aanleg van ons eigen Glasvezel netwerk met een snelheid van 1 Gbit. Met deze actie kan je overstappen van je huidige DSL aansluiting naar dit snellere netwerk. Heb je geen bevestiging per e-mail ontvangen van de bestelling? Het klopt overigens dat je deze niet terug ziet in My T-Mobile Thuis, dit is namelijk het account van je huidige abonnement en met de nieuwe bestelling wordt er een nieuw account aangemaakt.

Je bedenktijd is al gestart maar geen zorgen, je hebt nog 15 dagen te gaan ;) Mocht je de bevestiging niet kunnen vinden stuur mij dan even een privébericht, dan geef ik je graag meer informatie!

Thanks,

Heb gisteren een bevestiging gekregen…. -zucht- … komt niet overeen wat hij aanbood of hij was te vlot om te volgen, maar natuurlijk ook dat ik alleen hoor wat ik wil horen … (9_9)”

Reputatie 7
Badge +7

Hi @nocarrots4u Waar zit het verschil in? Het kan zijn dat eventuele Mobiel + Thuis korting wel of niet meegerekend wordt. Als je vragen hebt alat het dan gerust weten, dan kijk ik graag met je mee!

Reageer