Beantwoord

Teleurstelling over niet nakomen toezeggingen T-Mobile bij overstap

• 12 juni 2020
  • 3 reacties
  • 484 Bekeken

Op toezegging van T-Mobile dat de monteur van de overstapservice (Guidion) de installatie net zo werkend achter zou laten als KPN hem tot de dag van overstappen liet werken besloot ik in te gaan op het aanbod. Ik zit nu op vrijdagavond 4 uur na installatie met één werkende TV ipv 6 en zonder WIFI! Na ruim één uur speuren op de site en contact met de klantenservice schijnt dit (achteraf) te komen doordat ik gebruik maak van een eigen uitbreiding op het WIFI systeem dat niet door T-Mobile wordt ondersteund. De aanbieding is om nogmaals de monteur langs te sturen. De eerst volgende mogelijkheid is over een week! Is dit service of niet? Zou jij als dit vooraf verteld werd ipv gladde salespraatjes de overstap aandurven?

icon

Beste antwoord door Doornekamp33 13 juni 2020, 09:24

@Big Wally Tja, bijna elke provider gaat tot en met het eigen modem en TV box(en) bij elke provider is alles wat er achteraan komt voor je eigen rekening.

En daar hebben de meeste providers een forum voor in het leven geroepen, zodat mede klanten en gebruikers je er mee kunnen helpen om de boel aan het werk te krijgen.

Dus, brand los, wat zit er precies achter het T-Mobile modem, of heb je die helemaal weggelaten, en misschien kan men je hier helpen, zitten best wat knappe koppen hier op het gebied van Netwerk instellingen.

En om ook even antwoord te geven op je vraag, Ja, ik zou de overstap op dat gebied aandurven, dit omdat ik weet dat eigen uitbreiding voor je eigen verantwoording is.

Of ik nu de overstap zou maken op het gebied van hoe vaak een aansluiting mis gaat en er helemaal niks werkt, ik zou me in tegenstelling tot vorig jaar nu wel 10 keer bedenken.

En als men opnieuw een monteur stuurt om je eigen spulletjes goed aan te sluiten is dit idd een goede service, bij de meeste providers mag je dit gewoon zelf regelen en als men wel een monteur aanstuurt zelf betalen.

Bekijk origineel

3 reacties

@Big Wally Tja, bijna elke provider gaat tot en met het eigen modem en TV box(en) bij elke provider is alles wat er achteraan komt voor je eigen rekening.

En daar hebben de meeste providers een forum voor in het leven geroepen, zodat mede klanten en gebruikers je er mee kunnen helpen om de boel aan het werk te krijgen.

Dus, brand los, wat zit er precies achter het T-Mobile modem, of heb je die helemaal weggelaten, en misschien kan men je hier helpen, zitten best wat knappe koppen hier op het gebied van Netwerk instellingen.

En om ook even antwoord te geven op je vraag, Ja, ik zou de overstap op dat gebied aandurven, dit omdat ik weet dat eigen uitbreiding voor je eigen verantwoording is.

Of ik nu de overstap zou maken op het gebied van hoe vaak een aansluiting mis gaat en er helemaal niks werkt, ik zou me in tegenstelling tot vorig jaar nu wel 10 keer bedenken.

En als men opnieuw een monteur stuurt om je eigen spulletjes goed aan te sluiten is dit idd een goede service, bij de meeste providers mag je dit gewoon zelf regelen en als men wel een monteur aanstuurt zelf betalen.

Geweldig @Doornekamp33 dat jij met jouw kennis de overstap wel aan zou durven! Maar ook dat je niet nagekomen afspraken rubriceert onder goede service. Zo zie je maar weer hoe verwachtingen van mensen anders kunnen worden geïnterpreteerd. Ik waardeer ook je aanbod om te helpen maar ga daar geen gebruik van maken. Vrees dat de ellende maar vooral de ergernis groter gaat worden. Bedankt voor je antwoorden op mijn vragen.

Ho ho @Big Wally , Zeg ik dat niet nagekomen foute beloftes een goede service is.

Als die beloftes al zijn gemaakt na duidelijk aangeven van beide kanten wat en hoe, ik heb het gesprek niet gevolgt, dus doe daar geeen uitspraak over.

En ik bied niet aan om te helpen, ik leg het aanbod neer waar dit forum zijn bestaansrecht aan ontleent, klanten helpen klanten.

Je hoeft er zeker geen gebruik van te maken, geeft je alleen zelf wel inzicht in je eigen netwerk en kennis om in te toekomst problemen sneller te tackelen omdat je zelf de kennis hebt.

Reageer