Beantwoord

Televisie werkt niet goed

Sinds een paar dagen werkt mijn tv niet goed meer. Via internet kwam ik erachter dat Vodafone Tmobile is geworden. Wat een verassing! En wat apart dat ik daar niet over geïnformeerd ben.
De functies op mijn afstandsbediening werken niet meer, dit maakt zappen en programma's terugkijken onmogelijk. Wat ik wel kan is mijn ontvanger aan en uit zetten, het geluid kan harder en zachter en ik kan de tvgids bekijken. Hier heb ik natuurlijk vrij weinig aan.

Inloggen op myvodafone en mytmobile lukt niet. Via mytmobile heb ik een paar dagen geleden een link aangevraagd om mij te kunnen inloggen maar deze heb ik tot op heden niet ontvangen. Een nieuwe aanvragen lukt niet omdat ik deze volgens jullie al gekregen heb.

Oja, nog onwijs bedankt voor de valentijnskaart. Ik las dat er een mailtje zou volgen. Maar verassing.... deze heb ik ook niet gekregen!
icon

Beste antwoord door Hajar 26 februari 2017, 14:17

Hi Iris,

Welkom bij T-Mobile.

Ik wil je graag helpen om jouw ervaring bij ons prettig te maken. Jammer om te horen dat je niet bewust was van de overname van T-Mobile Thuis. Heb je daar geen e-mail over gehad? Ik zou denken van wel aangezien je ook een Valentijnskaart hebt ontvangen. Is het juiste e-mailadres wel bij ons bekend? Je geeft ook aan dat je niet meer kan inloggen op my T-Mobile. Heb je al een account aangemaakt met jouw gegevens? Op deze pagina kun je een account aanmaken.

Jammer dat je tv niet meer werkt. Zou je eens de tips die in dit topic staan kunnen doorlopen? Mocht dit niet werken dan vraag ik morgen een collega van T-Mobile Thuis om dit topic op te pakken. Zij hebben meer kennis als het gaat om T-Mobile Thuis.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hi Iris,

Welkom bij T-Mobile.

Ik wil je graag helpen om jouw ervaring bij ons prettig te maken. Jammer om te horen dat je niet bewust was van de overname van T-Mobile Thuis. Heb je daar geen e-mail over gehad? Ik zou denken van wel aangezien je ook een Valentijnskaart hebt ontvangen. Is het juiste e-mailadres wel bij ons bekend? Je geeft ook aan dat je niet meer kan inloggen op my T-Mobile. Heb je al een account aangemaakt met jouw gegevens? Op deze pagina kun je een account aanmaken.

Jammer dat je tv niet meer werkt. Zou je eens de tips die in dit topic staan kunnen doorlopen? Mocht dit niet werken dan vraag ik morgen een collega van T-Mobile Thuis om dit topic op te pakken. Zij hebben meer kennis als het gaat om T-Mobile Thuis.

Reageer