Beantwoord

terug gestuurde apparatuur

• 24 februari 2018
  • 4 reacties
  • 154 Bekeken

Na het beëindigen van mijn T-Mobile thuis abonnement (alleen maar ellende en dus nog )de modem en de 2 TV-ontvanger en kabeltjes netjes retour gestuurd in dezelfde retour doos.die we na de 21e zouden krijgen en wij het eerder kregen en de 14e terug gestuurd hebben daar ik iets over een nota wilde weten heb ik via facebook een bericht gestuurt na aantal dagen vandaag eindelijk bericht terug Nu beweert T-Mobile dat ze alleen de TV-ontvangers hebben ontvangen en niet de modem wel vreemd terwijl alles in de zelfde doos zit en als je ook nog bel om dit op te lossen zit je een half uur aan de telefoon en verbreken ze de verbinding maar dit moet wel opgelost worden en nee we betalen niets voor iets wat jullie al hebben en ik merkt na de forum gelezen te hebben dat dit al eerder gebeurt bij andere mensen dus fout zit bij jullie
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 24 februari 2018, 23:37

Hallo Petraruud64,

Goed dat je hier een punt van maakt.
Ik ga er van uit dat je geen foto heb gemaakt van de inhoud van de doos. dat willen ze achteraf nog wel eens vragen.
Alle hardware word uitgegeven op basis van serienummer en hier lijkt soms iets fout te gaan. Als je dus een modem terug stuurd die niet word verwacht (door wat voor resen dan ook) dan word het niet door het systeem herkend. als er dus eens een modem is vervangen vanwege een probleem kan dit ook voorkomen.

Een T-Mobile moderator kan even voor je kijken wat het probleem is. zij reageren meestal binnen 48uur.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Advies: Maak je toetsenbord eens schoon. Dan doet de punt ( . ) het ook weer en wordt je bericht leesbaarder en vooral: begrijpelijker. Je hebt dan ook meer kans op de ter zake doende adviezen.
Advies: maakt zelf uit hoe ik iets typt
als diegene waarvoor het is maar begrijpt
gaat u maar doen waar je het beste in bent
genieten van je Pensioen
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Petraruud64,

Goed dat je hier een punt van maakt.
Ik ga er van uit dat je geen foto heb gemaakt van de inhoud van de doos. dat willen ze achteraf nog wel eens vragen.
Alle hardware word uitgegeven op basis van serienummer en hier lijkt soms iets fout te gaan. Als je dus een modem terug stuurd die niet word verwacht (door wat voor resen dan ook) dan word het niet door het systeem herkend. als er dus eens een modem is vervangen vanwege een probleem kan dit ook voorkomen.

Een T-Mobile moderator kan even voor je kijken wat het probleem is. zij reageren meestal binnen 48uur.
dank je wel
voor de andwoord
nee geen foto van gemaakt
zal het zeker voortaan doen
klopt de modem is toen vervangen

Reageer