Beantwoord

Terug sturen apparatuur na beëindiging abonnement T-mobile Thuis

• 27 december 2018
  • 10 reacties
  • 762 Bekeken

Reputatie 1
Per 3-12-2018 is mijn abonnement beëindigd bij T-mobile Thuis.

Ik heb de retourdoos ontvangen en op 6-12-2018 de apparatuur terug gestuurd.
Heb hier ook een verzend bewijs van.

Nu kreeg ik op 25-12-2018 een mail met de mededeling dat ik mijn apparatuur nog niet heb terug gestuurd, en als ik dat niet binnen 8 dagen doe een boete krijg van € 125,- ??

Ik heb gewoon netjes de spullen ( 2 TV boxen en een modem ) aan jullie T-mobile teruggestuurd, en daarmee bewijst de mail die jullie aan mij gestuurd hebben dat de administratie bij T-mobile niet op orde is.
Ik ga er dan ook vanuit dat dit wordt opgelost en er geen boete wordt uitgeschreven !
Ik heb bewijs van verzending.

Graag spoedig opheldering hierover !
icon

Beste antwoord door Cheyenne 29 december 2018, 16:20

Hi @PeterB80, fijn dat je alle apparatuur netjes hebt terug gestuurd. Een e-mail met zo'n groot bedrag kan voor veel verwarring zorgen, dat begrijp ik. Maak je geen zorgen, ik ga dit voor je oplossen. Je geeft aan dat je het verzendbewijs van PostNL hebt bewaard. Top! Hiermee kan ik de zending opzoeken. Zodra ik zie dat alles klopt, kan ik de apparatuur voor je afmelden. Wil je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Ook ontvang ik graag het verzendbewijs. Op die manier kan ik voor je aan de slag!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hi @PeterB80, fijn dat je alle apparatuur netjes hebt terug gestuurd. Een e-mail met zo'n groot bedrag kan voor veel verwarring zorgen, dat begrijp ik. Maak je geen zorgen, ik ga dit voor je oplossen. Je geeft aan dat je het verzendbewijs van PostNL hebt bewaard. Top! Hiermee kan ik de zending opzoeken. Zodra ik zie dat alles klopt, kan ik de apparatuur voor je afmelden. Wil je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Ook ontvang ik graag het verzendbewijs. Op die manier kan ik voor je aan de slag!
Reputatie 1
@Cheyenne

Ik heb je een PB gestuurd met de gevraagde info.

Graag hoor ik van je

mvg
Peter
Reputatie 1
Hallo, @Cheyenne

Ik heb inmiddels al een paar keer een PB gestuurd, maar ik krijg geen antwoordt meer van je ???
Hoe staat het ervoor ?
Tevens is het gecrediteerde bedrag voor compensatie TV abonnement ook nog niet terug gestort !

Graag hoor ik van je,
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb zojuist gereageerd op jouw bericht @PeterB80! Nogmaals sorry voor de vertraging!
Reputatie 1
Hallo Cheyenne,

Tot mijn grote verbazing krijg ik nu gewoon vrolijk een rekening van €125,- voorgeschoteld ???????
Wordt via automatische incasso gewoon vrolijk afgeschreven, hoe kan dit ???????

Ik wordt hier GVD compleet niet goed van weet je dat? Ook gewoon vrolijk mede delen dat het openstaand bedrag op € 0 ,- staat bla bla bla bla, niks dus gewoon onzin.

Dit wordt nu gelijk fatsoenlijk afgehandeld, want ik kook van woede !!!!!!!!!

DIT IS GEEN MANIER VAN DOEN ! T-MOBILE SCHAAAAAAAAAM JE !!!!!

Er is dus nog niks opgelost, ik wil dat je me belt hierover !

Ben nu al 3 maanden geen klant meer, dit is echt onacceptabel, oplossen of een rechtzaak aan de broek, zeg het maar.

Peter.
Reputatie 3
Die 125 euro bij je rekening storneren en daarna T-Mobile bij je rekening afmelden als een partij die automatische incasso's mag doen.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi @PeterB80, ik heb toevallig nét op jouw privébericht gereageerd. Zien we elkaar daar? Je hoeft je namelijk geen zorgen te maken! 😊
Reputatie 1
@Cheyenne

Ik heb gereageerd op je prive bericht.
Reputatie 1
@Cheyenne

Ik heb je een privé bericht gestuurd, graag even een reactie over hoe dit opgelost wordt, ik wordt bedreigd met een incassobureau.
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb gereageerd @PeterB80! 👋🏻

Reageer