Teruggestuurde apparatuur

• 27 november 2020
  • 8 reacties
  • 234 Bekeken

Goedendag,

Ik hoop dat hier eens iemand op reageert want ik krijg jullie niet te pakken.

Ik heb september de apparatuur van Tmobile thuis teruggestuurd en heb daar de verzendbewijzen van.

Ik krijg toch een boete van 390 euro !!!! Ten 1e onterecht want ik heb het retour gedaan. Ten 2e belachelijk bedrag aangezien alles allang qua oudheid is afgeschreven.

Ik heb de automatische incasso laten blokkeren want jullie hebben wel degelijk alles ontvangen.

Hopelijk reageert iemand, anders ga ik wel via de media eea spelen. Ben hier helemaal klaar mee. 

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @rickneefs, welkom op de Community!

Sorry dat we lastig te bereiken zijn geweest, gelukkig kun je ons via deze weg ook berichten sturen. Graag wil ik de boete voor je vergoeden en ervoor zorgen dat deze niet geïncasseerd hoeft te worden, heb jij een verzendbewijs voor me? Zodra ik het verzendbewijs ontvangen heb, kan ik aantonen dat de spullen netjes geretourneerd zijn en zal ik het openstaande bedrag uitstellen totdat de vergoeding van € 390,00 dat bedrag op € 0,00 kan zetten. Zo hoef jij niets te betalen en wordt het rechtgetrokken. 

Je kunt het bewijs uploaden in een bericht door dit icoontje te gebruiken:

Mocht dat om wat voor reden dan ook niet lukken, kun je me dan alsjeblieft de Track & Trace code toesturen? Daarmee kan ik ook nagaan of alles binnen is en het zo voor je oplossen. Alvast bedankt voor je medewerking!

Dat zou heel fijn zijn want snap er nix van. In de bijlage zal ik de bewijzen doen.

ik kreeg nog een mail over dat ik uitstel van betaling krijg en nog gebruik kan maken van tmobile thuis, maar das niet aan de orde want ik ben al geen lid meer. Ook beetje moeilijk zonder apparatuur 😊.

alvast bedankt zover

groeten irene

ik heb ook nog een screenshot dat de bestelling geleverd is. 

Reputatie 4
Badge +3

Hoi @rickneefs, bedankt voor het sturen van de benodigde gegevens. Ik heb de boete dan ook direct voor jou vergoed. Je zult binnen een paar dagen en bevestiging per e-mail ontvangen. Nogmaals excuses voor het ongemak!

Goedemiddag,

Ik krijg helaas nog steeds melding dat de boete openstaat van Tmobile,

Ik zal screenshot van de mail toevoegen. Kunnen jullie dit aan deze afdeling doorgeven, dat eea al afgehandeld is.

Dank je,

groeten Irene

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @rickneefs, top dat je het nog eens aankaart en sorry dat de vergoeding van € 390,00 nog niet verrekend is met het openstaande bedrag. Ik heb gelukkig, eindelijk, goed nieuws: het proces bij terugbetalen van een openstaand bedrag is aangepast voor klanten die al deactief zijn. Deze klanten krijgen voortaan sneller hun geld terug, namelijk 2 dagen na de due date van de rekening met het tegoedbedrag. Omdat de vergoeding op de factuur van januari staat (eindnota van 21 januari), zal het bedrag op € 0,00 worden gezet twee dagen na dato. Dit betekent in de praktijk dat je de waarschuwingen helemaal kunt negeren. 

Nogmaals excuses, het wordt nu wel goed verwerkt!

Oke, top dank je wel :-)

Reputatie 7
Badge +7

@rickneefs Heel graag gedaan en jij bedankt voor je begrip en geduld! 😄

Reageer