Beantwoord

Teruggestuurde apparatuur

• 14 december 2020
  • 5 reacties
  • 237 Bekeken

Beste,

Op 10 november 2020 heb ik alle T-mobile thuis apparatuur teruggestuurd. Ik heb hiervan een postNL bewijs.

Desondanks krijg ik van jullie per email en brief een bericht dat de apparatuur nog niet is teruggestuurd, Dit klopt dus niet en heb dit ook al aan de klantenservice doorgegeven. Ik krijg deze berichten echter ontvangen met de melding dat er een boete van 75 euro wordt ingehouden.

Op deze community zie ik dat dit geen alleenstaand geval is.

Ignaas

icon

Beste antwoord door Jason 15 december 2020, 08:57

Bedankt voor het verzendbewijs @Ignaascaryn! Ik heb het Zyxel modem en de Media Converter afgemeld, je zult nu geen boete ontvangen.

Eventuele, aankomende e-mails met waarschuwingen kun je volledig negeren. Stay safe!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Ignaascaryn Plak even je bewijs hier in een bericht.

De moderators kunnen het dan gelijk uitzoeken als je aan de beurt bent.

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @Ignaascaryn, welkom op de Community!

Onze topper @CrisTien heeft de gemoederen al bedaard gelukkig, maar hier ben ik ook om je te helpen. Geen zorgen, het komt helemaal in orde. Plak jouw verzendbewijs in dit topic, dan pak ik het zo snel mogelijk op en zorg ik ervoor dat het geregeld wordt. Mocht het je niet lukken om het bewijs in een losstaand bericht te plaatsen, mail het dan naar het volgende e-mailadres: klantenservice@t-mobilethuis.nl onder vermelding van jouw klantnummer (in het onderwerp/de titel). Dan zorgt ons administratieteam ervoor dat het alsnog gekoppeld wordt en kan de boete worden kwijtgescholden.

Gebruik voor het plakken van een afbeelding de volgende tool in het reactievenster:

Succes en mochten we je nog kunnen assisteren bij een ander onderwerp, laat het dan zeker weten! 

Beste,

dank voor snelle reactie, bijgevoegd het verzendbewijs

groeten

Ignaas

Reputatie 7
Badge +7

Bedankt voor het verzendbewijs @Ignaascaryn! Ik heb het Zyxel modem en de Media Converter afgemeld, je zult nu geen boete ontvangen.

Eventuele, aankomende e-mails met waarschuwingen kun je volledig negeren. Stay safe!

Hi Jason, dank voor de snelle afhandeling. Stay safe en prettige feestdagen ondanks de lockdown.

Reageer