Beantwoord

teruggestuurde apparatuur niet ontvangen en nu Boete?

• 15 oktober 2020
  • 6 reacties
  • 202 Bekeken

ik stuur even een bericht voor mijn dochter. zij heeft de gevraagde apparauur teruggestuurd, maar krijgt nu toch een bericht met aankondiging van 90 euro boete. er is een verzendbewijs van PostNL. en track&trace met aflever bevestiging.. hoe nu verder?

icon

Beste antwoord door Jason 20 oktober 2020, 14:29

Hoi @KoBo1964, bedankt voor het verzendbewijs!

Is jouw dochter in de gelegenheid om ook een Communityprofiel aan te maken? Ik mag namelijk officieel vanwege de privacywetgeving (AVG/GDPR) geen informatie koppelen aan klantaccounts die niet van de gebruiker zelf zijn, tenzij je bevoegd bent als contactpersoon. 

Sorry dat ik dit niet eerder vroeg, ik dacht dat jij de contractant was van je dochters verbinding. 

Wat ook nog mogelijk is, is om onze Klantenservice te bellen op 0800-0092 en dan samen met je dochter (of je dochter alleen) jou als contactpersoon toe te laten voegen. Dan kan ik met de opgegeven informatie alsnog het verzendbewijs koppelen. Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat het momenteel al een tijdje enorm druk is in de lijn en dat je soms veel langer wacht dan gebruikelijk. 

Laat me weten wat voor jullie de beste optie is, dan zorg ik ervoor dat ik jullie zo goed mogelijk kan helpen hiermee. 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi,

Plaats even een foto van het verzendbewijs in dit topic. Een T-Mobile moderator kan de foto dan koppelen aan de klantgegevens en daarna controleren of de zending ontvangen en of verwerkt is.

Reputatie 4
Badge +2

Hallo @KoBo1964 ,

Zou je het bij 1 topic willen houden? zie namelijk dat je deze vraag inmiddels ook hier: terug gestuurde apparatuur gesteld hebt. Het gaat hier niet sneller door, het wordt er alleen maar onduidelijker door.

Als je zoals Seccie zegt ,even een foto van het verzendbewijs maakt(dek wel privé gegevens even af) en deze hier upload. Dan pakt een T-Mobile medewerker het vanzelf op

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @KoBo1964, van harte welkom op de Community!

Goed dat je het ter attentie brengt, ik wil je graag meteen helpen. Sorry dat je een onterechte boete hebt gehad, wanneer is het pakketje verstuurd? Kun je het verzendbewijs in dit topic plaatsen, alsjeblieft? Dan pak ik het meteen op en zorg ik ervoor dat de boete niet betaald hoeft te worden.

Je kunt het verzendbewijs uploaden door de knop “Afbeelding Invoegen” te gebruiken (links van de paperclip):

Zodra ik het bewijs in jouw klantprofiel kan toevoegen, maak ik het direct in orde. Alvast bedankt voor je medewerking!

retournummer: MPK18941-1

zoals gezegd, is voor mijn dochter, dus niet op mijn naam, adres etc.

schermafdruk van afleverbewijs

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @KoBo1964, bedankt voor het verzendbewijs!

Is jouw dochter in de gelegenheid om ook een Communityprofiel aan te maken? Ik mag namelijk officieel vanwege de privacywetgeving (AVG/GDPR) geen informatie koppelen aan klantaccounts die niet van de gebruiker zelf zijn, tenzij je bevoegd bent als contactpersoon. 

Sorry dat ik dit niet eerder vroeg, ik dacht dat jij de contractant was van je dochters verbinding. 

Wat ook nog mogelijk is, is om onze Klantenservice te bellen op 0800-0092 en dan samen met je dochter (of je dochter alleen) jou als contactpersoon toe te laten voegen. Dan kan ik met de opgegeven informatie alsnog het verzendbewijs koppelen. Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat het momenteel al een tijdje enorm druk is in de lijn en dat je soms veel langer wacht dan gebruikelijk. 

Laat me weten wat voor jullie de beste optie is, dan zorg ik ervoor dat ik jullie zo goed mogelijk kan helpen hiermee. 

Reageer