Beantwoord

Terugsturen apparatuur

• 17 mei 2018
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Wij krijgen net een mail dat wij apparatuur moeten terug sturen maar dat is allang gebeurd
icon

Beste antwoord door Sterre 18 mei 2018, 10:32

Hi tuinstel1!

Welkom op onze community! Leuk dat je hier je vraag stelt. Mijn collega's en ik helpen je graag. Ik zie dat dat ook is gebeurd en je iemand telefonisch hebt gesproken over jouw apparatuur terugsturen. Mocht je nog vragen hebben hierover, geef gerust een seintje!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi tuinstel1!

Welkom op onze community! Leuk dat je hier je vraag stelt. Mijn collega's en ik helpen je graag. Ik zie dat dat ook is gebeurd en je iemand telefonisch hebt gesproken over jouw apparatuur terugsturen. Mocht je nog vragen hebben hierover, geef gerust een seintje!
Maar dat gesprek liep niet naar mijn zin .ik heb al eens gevraagd of jullie eens bellen of een leiding gevende maar dat kan niet
Ik ben er helemaal klaar mee van alle beloften is de helft nog niet uitgekomen ::
Reputatie 5
Badge +3
Sorry dat dit gesprek niet goed verlopen is, tuinstel1! Ik geef je graag het fijne gevoel van T-Mobile Thuis terug.

Ik voorzie je graag van informatie. Misschien heb je dit al eens gekregen, maar liever te veel geïnformeerd worden dan helemaal niet, toch? Bedankt voor het terugsturen! Als je voor mij het verzendbewijs hebt, dan kan ik ervoor zorgen dat er geen boete van jouw rekening afgeschreven wordt. Want die hoef je natuurlijk helemaal niet te betalen, als je gewoon het apparaat hebt teruggestuurd naar ons. Je kunt het verzendbewijs naar ons sturen via een privébericht op Twitter of Facebook. Via dit forum liever niet, aangezien er dan privégegevens van jou openbaar staan. Ik hoor graag van je!

Reageer