Beantwoord

Terugsturen apparatuur

• 9 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 531 Bekeken

Ik kom er achter dat ik mijn TV Box en/of modem nog niet heb teruggestuurd na het beeindigen van mijn abonnement. Hoe kan ik dit alsnog doen? En waar moet ik deze naar toe sturen?
icon

Beste antwoord door Waqqas 9 oktober 2019, 10:58

Hallo @onsmenneke

Hier vind je meer informatie over het terugsturen van apparatuur naar T-Mobile.

Succes ūüĎć
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hallo @onsmenneke

Hier vind je meer informatie over het terugsturen van apparatuur naar T-Mobile.

Succes ūüĎć

Heb alles teruggestuurd maar kreeg berichtje dat ze nog niks ontvangen,hierbij het bewijs dat ik het opgestuurd heb.

Reputatie 4
Badge +2

@stanleyanja ,

Het kan tot ongeveer twee weken duren voordat de retourzending verwerkt is. T-Mobile is inderdaad vrij snel met het verzenden van dit soort berichtjes. Maar je hebt het verzendbewijs en dat is belangrijk. Nu kan een moderator het nakijken en je zending retour melden.

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @stanleyanja, erg handig dat je gelijk het verzendbewijs hebt gepost, en bedankt nog voor het retourneren! :smile: Zo te zien heb je al via een ander social media kanaal hierover met een collega van mij gesproken en heeft zij je al medegedeeld dat de apparatuur vrij recent is binnen gekomen. Hierdoor verwachten wij dat je binnenkort alsnog een email van ons ontvangt met de bevestiging dat jouw retour binnen is, maar voor de zekerheid houd ik het voor je in de gaten en zal ik volgende dinsdag hier verschijnen als dat nodig is. Wellicht dat voor die tijd alles al tip top in orde is, en dan laat ik het bij deze hoop dat je een prachtige week hebt!

Hoi @stanleyanja, erg handig dat je gelijk het verzendbewijs hebt gepost, en bedankt nog voor het retourneren! :smile: Zo te zien heb je al via een ander social media kanaal hierover met een collega van mij gesproken en heeft zij je al medegedeeld dat de apparatuur vrij recent is binnen gekomen. Hierdoor verwachten wij dat je binnenkort alsnog een email van ons ontvangt met de bevestiging dat jouw retour binnen is, maar voor de zekerheid houd ik het voor je in de gaten en zal ik volgende dinsdag hier verschijnen als dat nodig is. Wellicht dat voor die tijd alles al tip top in orde is, en dan laat ik het bij deze hoop dat je een prachtige week hebt!

Heb nog steeds geen bericht dat het in orde is,zou je dat voor me kunnen nakijken?

Vast bedankt

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @stanleyanja, ondanks het feit dat er officieel nog geen bevestiging is aan onze kant van het retourpakketje, geeft de Track & Trace aan dat PostNL de zending gesorteerd heeft. Het zal nu niet lang meer duren voordat onze distributie het retour bevestigt. Cal en ik houden het voor je in de gaten, mocht er straks nog niets gemeld zijn, dan zorgen wij ervoor dat jij hier geen hinder van ondervindt!

Reageer