Beantwoord

terugsturen apparatuur

• 2 maart 2021
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Beste,

Ik krijg met enige regelmat per mail en post meldingen dat ik de t-mobile thuis apparatuur niet heb teruggestuurd. Ik heb deze echter op 20-2 afgegeven bij post nl. Via track en trace blijkt het pakket op 27 feb bij jullie is afgegeven:

Kunnen jullie de ontvangst bevestigen en stoppen met het sturen van herinneringen?

Mvg,

wouter Hendriks

icon

Beste antwoord door Jason 4 maart 2021, 14:43

Hoi @Wgmhendriks, sorry voor het ongemak en de overlast die wij veroorzaakt hebben! Doorgaans is de apparatuur binnen een week afgemeld, maar in sommige gevallen duurt het iets langer voordat de distributie het pakketje retourmeldt. Hierdoor ontving jij nog ten onrechte waarschuwingen en e-mails, dit zal nu niet meer gebeuren. Ik heb de apparatuur volledig afgemeld en ze staan nu als zijnde retour te boek. Bedankt voor je geduld en ik hoop dat je het ons kunt vergeven! 

Mocht ik nog iets anders voor je kunnen doen, laat het dan zeker weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Wgmhendriks, sorry voor het ongemak en de overlast die wij veroorzaakt hebben! Doorgaans is de apparatuur binnen een week afgemeld, maar in sommige gevallen duurt het iets langer voordat de distributie het pakketje retourmeldt. Hierdoor ontving jij nog ten onrechte waarschuwingen en e-mails, dit zal nu niet meer gebeuren. Ik heb de apparatuur volledig afgemeld en ze staan nu als zijnde retour te boek. Bedankt voor je geduld en ik hoop dat je het ons kunt vergeven! 

Mocht ik nog iets anders voor je kunnen doen, laat het dan zeker weten!

Reageer